با پول یک آیفون می‌توانید 22 عدد گوشی آلکاتل بخرید !!

با پول یک آیفون می‌توانید 22 عدد گوشی آلکاتل بخرید !!

کمتر کسی هست که نام آلکاتل را بین نام‌های گوشی موبایل به یاد نیاورد. این برند خوشنام سابقه‌ای طولانی در تولید گوشی موبایل دارد و اکنون گوشی‌هایی با قیمت غیرقابل رقابت تولید می‌کند.

MetroPCS، که بخشی از T-Mobile است و در امریکا فعالیت می‌کند، گوشی Tru را با قیمتی معادل 29 دلار عرضه کرده است. Tru درواقع همان alcatel Pop 3 است که سال 2015 به بازار عرضه شد. این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 854 x 480 دارد و به دو دوربین 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی مجهز است. جنس بدنه آن کاملا پلاستیکی است و از پردازنده 1.1 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 210 به همراه یک گیگابایت حافظه RAM بهره می‌برد. برای این گوشی 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است که می‌توان این حافظه را با استفاده از کارت حافظه تا 32 گیگابایت ارتقا داد. باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی هم برای این مدل در نظر گرفته شده است که می‌تواند تا حدود 2 روز گوشی را روشن نگه دارد.

همان‌طور که گفتیم، MetroPCS قیمت 29 دلاری برای Tru  تعیین کرده است. این قیمت برای دستگاهی با این امکانات بسیار پایین است. اگر قیمت 649 دلاری را برای آیفون 16 گیگابایتی در نظر بگیریم، می‌توانید با پولی که می‌خواهید برای آیفون بپردازید 22 عدد Tru بخرید و البته مبلغی هم پس‌انداز کنید!

  • نظر شما چیست؟

برای انجام دادن امور روزمره نظیر وب‌گردی، عکاسی، پخش موزیک و چت یک گوشی 29 دلاری خریداری می‌کنید یا یک آیفون 649 دلاری؟

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر