تغییر نام فروشگاه های "اپل استور"

تغییر نام فروشگاه های "اپل استور"

فروشگاه‌های اپل استور حدود ده سال است که در سراسر دنیا حضور دارند؛ اما از این پس این فروشگاه‌ها را دیگر با نام اپل‌ استور نخواهیم شناخت و تنها اپل نامیده می‌شود.

 به گزارش راسخون به نقل از فارنت ، اولین فروشگاه اپل ده سال پیش در خیابان پنجم نیویورک افتتاح شد و از آن زمان تاکنون شاهد بازگشایی ۴۷۹ فروشگاه اپل استور در نقاط مختلف دنیا هستیم. اگر طرفداران محصولات اپل باشید حتما به خوبی می‌دانید که استیو جابز فقید، زیبایی را در سادگی می‌دید، این امر در تمامی‌ قسمت‌های اپل به چشم می‌خورد. اکنون نیز درست است که استیو جابز دیگر در میان کارمندان خود نیست؛ اما سیاست وی مبنی بر ساده سازی همچنان در محصولات و برنامه‌ریزی‌های اپل به چشم می‌خورد. از قرار معلوم این سیاست باعث شده تا از این پس فروشگاه‌های اپل استور را، اپل بنامیم. اپل برای تمیز دادن شعبه‌های خود هم شیوه‌ جالبی اتخاذ کرده است، از این پل فروشگاه‌های اپل با نام محلی که در آن واقع هستند شناخته می‌شوند برای نمونه فروشگاهی که در خیابان پنجم نیویورک است، با نام اپل پنجم نیویورک خطاب می‌شود.

 

اپل سیاست تغییر نام فروشگاه‌های خود را به سرعت عملیاتی کرده و در تمامی قسمت‌های وب‌سایت اپل نام استور از کنار اپل استور حذف شده است. جالب اینجاست که این تغییر نام به صورت کاملا بی‌ سر و صدا انجام شده است و خبری در این خصوص از جانب اپل منتشر نشد. تنها کاربران به یکباره متوجه شدند که در تمامی قسمت‌های وب‌سایت اپل خبری از عبارت استور در فروشگا‌ه‌های این شرکت نیست.

 

ناگفته نماند که بلاگ خبری MacRumors، پیش از این اعلام کرده بود اپل طی نامه‌ای به کارمندان خود اطلاع داده است که قصد دارد عبارت استور را از کنار اپل استور حذف کند. البته اپل در نامه خود گفته بود که فرآیند تغییر نام به تدریج انجام می‌شود و ابتدا از فروشگاه‌هایی که اپل در آینده تاسیس می‌کند شروع خواهد شد.

 

در پایان می‌توان حدس زد یکی از دلایل تغییر نام فروشگاه‌های اپل، تصمیم این شرکت برای تغییر کاربردی فروشگاه‌ها‌ی‌ اپل است، با این حساب ممکن است اپل به این فکر باشد که فروشگاه‌های این شرکت تنها جایی برای محصولات اپل نیست و طرفداران اپل هم می‌توانند در این فروشگاه‌ها مراسم‌ و انجمن‌های مخصوص خود را داشته باشند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر