ایسوس رکورد دیگری در دنیای اورکلاکینگ ثبت کرد

ایسوس رکورد دیگری در دنیای اورکلاکینگ ثبت کرد

ایسوس رکورد دیگری در دنیای اورکلاکینگ ثبت کرد

در آزمونهای 3D نیز با اجرای Catzilla 720P، 3DMark Vantage Performance،3DMark 11 Performance، 3DMark Fire Strike و 3DMark Fire Strike Extreme یک رکورد و نه مقام نخست را بدست آوردند.

عملکردی در مقیاس جهانی، انتخاب اول حرفه ای ها

ثبت رکورد های اورکلاکینگ جدید و کسب مقام نخست در آزمون های مختلف توسط محصولات ایسوس نه تنها گویای کیفیت و عملکرد بالای آن ها است بلکه نشان میدهد اورکلاکرها و گیمرهای حرفه ای نیز با اطمینان کامل به تجهیزات این شرکت در سخت ترین مسابقات و رقابت های جهانی شرکت کرده و موفق به کسب بالاترین عناوین و رتبه ها میشوند.

مادربوردهای مبتنی بر چیپ ست X99 و تمامی کارت‌های گرافیک ایسوس به صورتی طراحی و ساخته میشوند که کاملا با عملیات اورکلاکینگ و اجرای بازیهای جدید سازگار هستند. دلیل این موضوع استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تجهیزات هوشمند و قابل اطمینان و همچنین فراهم سازی امکانات کاربرپسند است که در نهایت منجر به ساخت قطعاتی منحصربفرد، با کارایی و قدرت محاسباتی بالا میشود.

مادربورد Rampage V Extreme از خانواده ROG که برمبنای چیپ ست X99 اینتل طراحی و ساخته شده است از فناوریهای انحصاری ایسوس در حوزه اورکلاکینگ از جمله OC Socket و کلیدهای Safe Boot و ReTry بهره مند میباشد که اورکلاکینگ را با امنیت و دقت بیشتری امکانپذیر میسازند.

مادربورد Rampage V Extreme از Digi+ IV VRM ، سیستم خنک کنندگی DirectCU و فناوری های X-Socket II و Fan Xpert 3 برخوردار است. به علاوه ایسوس این مادربورد را به دو پورت 10Gbit/s SATA Express، یک اسلات M.2 و یک آنتن بیسیم با استاندارد 802.11ac مجهز کرده است تا امکان اتصال دستگاه های مختلف به این مادربورد با سرعت بالا نیز فراهم شود.

از سوی دیگر Strix GTX 980Ti جدیدترین کارت گرافیک ایسوس مبتنی بر چیپ ست NVIDIA، از فناوری DirectCU III و سه فن کاملا بی صدا برخوردار است که با افزایش جریان هوا توانسته است تا 30 درصد خنکتر و سه برابر کم صدا تر از کارت مرجع فعالیت کند.

PR X99 Strix980ti scores-4

این کارت گرافیک قدرتمند فناوری Auto-Extreme را به همراه تجهیزات Super Alloy Power ارائه میکند تا بالاترین کیفیت و ثبات را در حین اجرای بازیها و عملیات اوکلاکینگ در اختیار کاربران حرفه ای قرار دهد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر