13 آگوست، آغاز به کار نسخه اندرویدی Fallout Shelter

13 آگوست، آغاز به کار نسخه اندرویدی Fallout Shelter

شرکت Bethesda بالاخره اعلام کرد که بازی Fallout Shelter از ماه آینده بر روی پلت فرم اندروید نیز شروع به کار خواهد کرد. بر اساس گفته های Bethesda، بازی Fallout Shelter در 13 آگوست از طریق Google Play Store قابل دانلود خواهد بود. نسخه ی اندرویدی این بازی نیز مانند نسخه iOS آن رایگان خواهد بود ولی خریدهای درون برنامه ای (in-app purchases) نیز خواهد داشت.


مهمتر از آن، توسعه دهندگان ادعا کرده اند که این بازی برروی اندروید، تمام به روزرسانی های نا به حال Bethesda را دربرخواهد داشت مانند MR.Handy.
طرفداران بازی اندروید می توانند از طریق  Mr.Handy منابع را در خانه هایشان (Vault) جمع کنند، همچنین او را برای جمع کردن اموال دزدی به wasteland بفرستند و یا حتی از Vaultها در برابر موجودات و فاجعه ها دفاع کنند.
نسخه ی اندرویدی این بازی با به روز رسانی اصلی آن همراه خواهد بود. این به روز رسانی اکنون نیز برای سیستم عامل iOS موجود نیست و توسعه دهندگان می گویند به روز رسانی و نسخه ی اندروید بازی در روز 13 آگوست، در Google Play Store  منتشر خواهد شد.
برای اطلاع بیشتر، Fallout Shelter اولین بازی موبایلی در سری Fallout موجود برروی کامپیوترهای شخصی است. یک بازی استراتژیک با عناصر شبیه سازی شده که به افراد قدرت کنترل Vaultهای زیرزمینی خود را بعد از یک جنگ هسته ای می دهد. بازیکن ها در Vaultهای خود اتاق هایی می سازند که منابعی را در اختیار آنها قرار می دهد و ساکنان نیز می توانند به این زیرزمین ها بروند.
Fallout Shelter بعد از انتشار نسخه جدید در ژوئن هنوز هم یکی از محبوب ترین بازی های در App Store است. بر اساس آمار Bethesda این بازی بیشترین دانلود بازی در 48 کشور و بیشترین دانلود برنامه از هر نوع را در 25 کشور داشته است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر