بازدید وزیر ارتباطات و فناوری از غرفه زئوس

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری از غرفه زئوس

گزارش سایت فیسیت از غرفه شرکت زئوس در بازدید وزیر ارتباطات از شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار فیسیت در همایش روز پنج شنبه مورخ 28/05/95 که شرکت های دانش بنیان با وزیر علوم و فناوری اطلاعات دیدار داشتند، شرکت های دانش بنیان بسیاری دستاورد های خود را با آخرین تکنولوژی های روز و مطابق با نباز جامعه در معرض نمایش قرار دادند.
 آقای ابراهیمی در مصاحبه خود با خبر نگار فیسیت این گونه سخنان خود را آغاز نمود: این سایت خبری در حدود 15 سال است که در زمینه تولید محتوا نرم افزار تحت وب فعالیت دارد. این سایت به دلیل وجود تعدد وب سایت های تحت وب و متأسفانه عدم محتوای مناسب و یا محتوای تکراری سعی بر آن داشت تا با ایجاد تولید محتوا با کادری مجرب گامی مهم در این زمینه بردارد.ایشان هم چنین افزودند :یکی از شیوه های تولید محتوا ، تولید محتوای پادکست های اینترنتی است که این سایت به دلیل ضیق وقت افراد تلاشی برای ایجاد بزینس های شرکت ها را در قالب پادکست های صوتی و تصویری کرده است.برای این منظور با راه اندازی رادیو زئوس در زمینه تولید محتوای تکنولوژی و مناسبت های مختلف سعی در ترویج فرهنگ سازی و انتقال داده را دارد.


خانم مهندس استرحام مجری بخش رادیو زئوس در ادامه افزودند: به دلیل عدم تمایل افراد به مطالعه و ضعف در تولید محتوای تکنولوژی در بحث فرهنگ سازی و انتقال داده مشکل اساسی وجود دارد. با این حال این بخش از سایت زئوس تمام تلاش خود را برای رشد در جریان فرهنگ سازی و انتقال داده را به کار گرفته است. که این کار با پخش برنامه های رادیویی زئوس که به صورت ضبط شده در مدت 10 تا 15 دقیقه تهیه می شود مانند مجلات صوتی در دنیای مجازی در اختیار خیل عظیمی از افراد قرار می گیرد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر