بازدید وزیر ارتباطات و فناوری از غرفه اورنگ

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری از غرفه اورنگ

گزارش سایت فیسیت از شرکت اورنگ در بازدید وزیر ارتباطات از شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار فیسیت در همایش روز پنج شنبه مورخ 28/05/95 که شرکت های دانش بنیان با وزیر علوم و فناوری اطلاعات دیدار داشتند، شرکت های دانش بنیان بسیاری دستاورد های خود را با آخرین تکنولوژی های روز و مطابق با نباز جامعه در معرض نمایش قرار دادند.


شرکت اورنگ در مصاحبه خبری با خبرنگار فیسیت در حضور وزیر علوم و فناوری کشور آقای واعظی شرکت خود را این گونه معرفی کرد:
این شرکت از سال 1387 شروع به فعالیت کرده است که توانسته از ابتدا تا کنون با سازمان ها و ارگان های بزرگ و مهم کشور  و   و است که ارگان های مختلف می توانند با این امکان ناوگان dispatching MVN همکاری داشته باشد. کار اصلی این شرکت
حمل و نقل را مدیریت کنند یعنی می توانند خودرو های خود را در سطح کشور رصد کنند.کارایی این دستاورد بیشتر در اداره گمرک کشور است که میخواهد کامیون های وارد شده در کشور را از زمان ورود تا زمان خروج و هم چنین تمام جزئیات در طی مسیر که کامیون ها می پیمایند را چک کند. کار این دستاورد به صورت کار با سیم کارت و هم چنین ماهواره جی پی اس گلوناس انجام می پذیرد.
این شرکت هم پنین افزود که با رایزنی های ایجاد شده با گمرک این اداره قول حمایت و همکاری را به این شرکت داده است امید است تا با استفاده این دستاورد ها در سطح کشور شاهد رشد و توسعه بیشتر در کشور باشیم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر