آستین هوشمندی که مربی شخصی بسکتبال است !

آستین هوشمندی که مربی شخصی بسکتبال است !

آستین هوشمند SOLIDshot با ارائه بازخورد فوری و شخصی در مورد هر پرتاب بسکتبال، در واقع یک مربی را روی بازوی هر کاربر فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از بونیوز، این آستین هوشمند از سه گروه حسگر تشکیل شده که هر کدام دارای یک پردازشگر ARM، گردش‌نما، شتاب‌سنج و چند لامپ ال‌.ای‌.دی هستند. این حسگرها بر روی آستین نصب شده‌اند تا حرکات بازو، ساعد و مچ دست کاربر را در زمان هر پرتاب توپ اندازه‌گیری کند. هر حسگر نیز بخش متفاوتی از حرکت پرتاب را پیگیری می‌کند.

حسگرهای مذکور به یک واحد مرکزی متصل هستند که دارای باتری است و داده‌ها را توسط بلوتوث به اپلیکیشنی در تلفن‌همراه ارسال می‌کند.

آستین هوشمند SOLIDshot از ال‌.ای‌.دی و بلندگو برای اطلاع‌رسانی در مورد درست یا غلط بودن حرکت استفاده می‌کند تا نیازی به بررسی تلفن همراه پس از هر ضربه به منظور آگاه شدن از کیفیت آن نباشد.

این فناوری مشابه مفهوم توپ بسکتبال هوشمند ویلسون X است، اما از لحاظ نظری به دلیل برخورداری از چندین حسگر، ارتباط شخصی‌تری با پرتاب‌ها دارد.

قیمت این آستین هوشمند 499 دلار اعلام شده و نخستین مجموعه آن در آمریکا به فروش رفته است. مجموعه بعدی این فناوری پوشیدنی برای زمستان برنامه‌ریزی شده است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر