بهترین نرم افزارهای اندروید و iOS هفته !

بهترین نرم افزارهای اندروید و iOS هفته !

یک هفته دیگر هم سپری شد و جامعه برنامه نویسان باز هم نرم افزارهای جدیدی را وارد بازار کردند . بدون شک کاربران علاقه زیادی به تست کردن این نرم افزارهای جدید دارند اما از آنجایی که امکان آزمودن تک تک این برنامه ها وجود ندارد چه بهتر که تنها بهترین ها را مد نظر بگیریم . در این نوشتار به معرفی برترین نرم افزارهایی که در طول هفته گذشته وارد بازار شدند ، پرداخته شده است .

نرم افزارهای جدید برای پلت فرم iOS

-    گوگل دو ( Google Duo )

قیمت : رایگان

گوگل بالاخره با نرم افزاری به نام دو به فیس تایم ( Facetime ) اپل پاسخ داد . این نرم افزار که برای پلت فرم های اندروید و iOS طراحی شده است ، می تواند در بدترین شرایط هم یک مکالمه تصویری بسیار با کیفیت را در اختیار کاربران بگذارد . ناک ناک ( Knock Knock ) یکی از ویژگی های جالب توجه این نرم افزار است که تصویر سلفی شخص تماس گیرنده را در گوشی کاربر نمایش می دهد تا کاربر بتواند در مورد این که به تماس خود پاسخ دهد یا خیر ، تصمیم بگیرد .

 گوگل دو با iOS یکپارچگی چندان خوبی ندارد اما ویژگی های کاربردی آن این عیب را به راحتی کم رنگ می کنند .

-    کاندید ( Candid )

قیمت : رایگان

یک شبکه اجتماعی که کاربر را قادر می سازد تا بدون فاش کردن نام خود در مورد هر موضوعی بحث کند . در این شبکه شما می توانید موضوع و دسته بندی مورد نظر خود را برای بحث کردن انتخاب کنید . الگوریتم های AI و میانجی های انسانی کاندید تا آنجا که توانسته اند سعی کرده اند که یک شبکه اجتماعی بی عیب و نقص را در اختیار کاربران قرار دهند . کاندید برای پلت فرم اندروید هم عرضه شده است .

-    اسپارک پرو ( Spark Pro )

قیمت : رایگان

یک نرم افزار بسیار ساده اما کاربردی برای دوربین که کاربران را قادر می سازد تا کلیپ های مختلف را به یکدیگر متصل کنند و با به کار گیری ابزارهای ویرایشی مختلف یک فیلم خوب بسازند . با استفاده از اسپارک پرو علاوه بر این می توانید یک فایل صوتی را از مجموعه فایل های آی تیونز بر روی فیلم ویرایش شده خود بگذارید .

-    فابریک ( Fabric )

قیمت : رایگان

فابریک یک دفترچه خاطرات سفری است که به طور خودکار می تواند نام مکان هایی را که به آن ها سفر کرده اید ، ثبت کند و با کمک آن ها یک داستان بسازد . این نرم افزار که توسط  شرکت فور اسکوئر (  Foursquare ) ساخته شده است علاوه بر این جزییات به ظاهر بی ارزش و تصاویر مختلف را به داستان سفر شما اضافه می کند تا آن را بهتر تکمیل کند . فابریک همچنین می تواند همسفرهای شما را ، نیز نشانه گذاری کند .

-    لاو هوم سواپ ( Love Home Swap )

قیمت : رایگان

هوم سواپ یک نرم افزار همراه خوب است که می تواند برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند در طول سفر خود در یک خانه جدید اقامت داشته باشند ، نقش یک ابزار کاربردی را ایفا کند . این نرم افزار یک ارتباط ساده را بین افرادی که می خواهند خانه های خود را با یکدیگر در طول سفرشان مبادله کنند ، شکل می دهد . با استفاده از هوم سواپ علاوه بر این می توانید شرایط و مطالب قید شده در مورد یک خانه را نیز مطالعه کنید .

-    فید هاووک ( Feed Hawk )

قیمت : 2.99 دلار

فید هاووک به راحتی یک اشتراک RSS را در اختیار شما می گذارد . اگر که گاهی با Safari سر و کار دارید به جای این که به دنبال دکمه RSS بگردید گزینه به اشتراک گذاری را لمس کنید و سپس هاووک را انتخاب نمایید تا همه چیز در اختیار شما قرار بگیرد . فید هاووک سرویس های بز کواکس ریدر ( BazQux Reader  ) ، فید رانگلر ( Feed Wrangler ) ، فید بین ( Feedbin ) ، فید اچ کیو ( FeedHQ ) ، اینوریدر (Inoreader  ) ، مینیمال ریدر ( Minimal Reader ) ، نیوز بلر ( NewsBlur ) و اولد ریدر ( Old Reader ) را نیز پشتیبانی می کند .  

-    یس شف (  Yes Chef )

قیمت : رایگان 

یک سرآشپز ماهر که نه تنها دستور پخت غذاهای مختلف را به طور قدم به قدم در اختیار کاربر می گذارد بلکه می تواند به سوال های صوتی ساده نیز پاسخ دهد . با استفاده از این نرم افزار می توانید آشپزی را به راحتی یاد بگیرید .

-    فلو ( Flow ) 

قیمت : 2.99 دلار 

اگر که می خواهید مدیتیشن را یاد بگیرید این نرم افزار زیبا را بر روی گوشی خود نصب کنید . فلو می تواند چند تم زیبا و قابل تنظیم را نیز در اختیار کاربر بگذارد که مدیتیشن را تسهیل می کنند .

نرم افزارهای جدید برای پلت فرم اندروید

-    ان موزیک ( N Music )

قیمت : رایگان

یک پلیر زیبا که می تواند یک میانجی ساده و رنگارنگ را نیز در اختیار کاربر بگذارد . موزیک علاوه بر این به یک ویجت شناور مجهز است که در صفحه خانه دستگاه شما قرار می گیرد و امکان کنترل کردن فایل های رسانه ای را در اختیارتان می گذارد . با استفاده از این نرم افزار می توانید ترانه های زیبای خود را به هر نحوی که می خواهید پخش کنید .

-    هوم بات ( HomeBot )

قیمت : رایگان

اگر که از Google Now یا Google on Tap به میزان زیادی استفاده نمی کنید هوم بات ابزار خوبی است که می تواند وظیفه این نرم افزارها را به گونه ای راحت تر برای شما انجام دهد . با استفاده از این نرم افزار می توانید راحت تر از قابلیت ها و نرم افزارهای موجود در گوشی خود بهره ببرید .

-    اسپیس هاب ( SpaceHub )

قیمت : رایگان

یک برنامه کاربردی در رشته ستاره شناسی و هوا فضا که می تواند همه خبرهای مرتبط با اکتشافات فضایی را در اختیار علاقمندان این رشته قرار دهد . هاب علاوه بر این قادر است که تصاویر و فیلم های ایستگاه فضایی بین المللی را لحظه به لحظه در اختیار کاربرانش بگذارد .

منیج آنلاین ( Manga Online )

قیمت : رایگان 

 منیج آنلاین همه داستان های مصور را در دسته بندی های مختلف در اختیار کاربران می گذارد . این نرم افزار علاوه بر این امکان خواندن این داستان ها به طور آفلاین را نیز برای شما فراهم می کند .

-    ویدیو گالری فور اندروید ویر ( Video Gallery for Android Wear )

قیمت : رایگان 

ویدیو گالری فایل های تصویری موجود در حافظه گوشی و یا وسایل پوشیدنی هوشمند اندروید را برای شما نمایش می دهد . این نرم افزار کاربرد بسیار آسانی دارد و به راحتی می تواند جایگزین پلیر های مختلف شود . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر