خبرهای جدیدی از گوشی های Z2 ، گلکسی C9 و گلکسی J7 پرایم سامسونگ !

خبرهای جدیدی از گوشی های Z2 ، گلکسی C9 و گلکسی J7 پرایم سامسونگ !

این روزها طرفدارن سامسونگ اوقات خوبی را سپری می کنند زیرا منابع خبری اخیرا جزییات جدیدی را از سه گوشی جدید این سازنده کره ای منتشر کرده اند .

سامسونگ Z2

سامسونگ فردا از گوشی هوشمند Z2 در هند رونمایی می کند با وجود این هم اکنون منابع خبری متعددی تصاویری را از این محصول که به سیستم عامل تایزن مجهز است ، منتشر کرده اند . 

گفته شده است که این گوشی هوشمند در رنج گوشی های ابتدایی قرار می گیرد و از یک نمایشگر 3.97 اینچی WVGA ، پردازشگر چهار هسته ای 1.5GHz و رم 1 گیگابایتی بهره می برد . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی VGA ، باتری 1,500mAh و حافظه داخلی قابل ارتقاء 8 گیگابایتی اشاره کرد .

سامسونگ در نظر دارد که Z2 را تنها در چند بازار محدود به همراه سیستم عامل تایزن 2.4 و نرم افزار اختصاصی My Money Transfer عرضه کند . این گوشی هوشمند قابلیت Ultra Data Saving Mode را نیز در خود دارد .

سامسونگ گلکسی C9

همه می دانند که سامسونگ در حال ساخت گوشی گلکسی C9 است و می خواهد به واسطه این محصول اعضای خانواده سری گوشی های گلکسی C را تکمیل کند .  از قرار معلوم گلکسی C9 به یک نمایشگر 5.7 اینچی 1080 پیکسلی مجهز است از این رو می توان گفت که این گوشی هوشمند بزرگترین عضو خانواده سری گلکسی C سازنده کره ای می باشد .

اخیرا منابع خبری دیگری نیز ساخت این گلکسی را تایید کرده اند ؛ به طور مثال سایت خبری زائوبا ( Zauba ) هم اطلاعاتی را در رابطه با این گوشی هوشمند بر روی سایت خود منتشر کرده است . از آنجایی که سامسونگ نمونه های اولیه گوشی گلکسی C9 را به چند کشور مختلف فرستاده است ، می توان انتظار داشت که بزودی از این محصول رونمایی شود .

سامسونگ گلکسی J7 پرایم 

چند ساعت پیش تصاویری از این گلکسی جدید در فضای مجازی منتشر شد . مطالبی که در این خبر منتشر شده اند ، تایید می کنند که این گوشی هوشمند قرار است با نام گلکسی J7 پرایم وارد بازار شود . تصاویر جدید هم طراحی ، ویژگی ها و نام این گوشی هوشمند را به وضوح نشان می دهند . 

سامسونگ مدل J7 2016 را چند ماه قبل وارد بازار کرد ؛ می توان گفت که گلکسی J7 پرایم مدل ارتقاء یافته این محصول می باشد . طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی sAMOLED ، پردازشگر 8 هسته ای اگزینوس 7870 ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به گشودگی f/1.9 ودوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد .

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به سیستم عامل اندروید مارشمالو و میانجی کاربر تاچ ویز ( TouchWiz ) اشاره کرد . سازنده کره ای در نظر دارد این گوشی هوشمند را در رنگ های طلایی و مشکی وارد بازار کند . گلکسی J7 پرایم چند وقت پیش با نام گلکسی On7 2016 در تنا ظاهر شده بود .  

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر