"کورتانا"ی آندوریدی ها آپدیت شد

"کورتانا"ی آندوریدی ها آپدیت شد

مایکروسافت کورتانا نام دستیار شخصی هوشمند در ویندوز فون ۸٫۱، مایکروسافت بند و ویندوز ۱۰ است که محصولی از شرکت مایکروسافت آمریکاست.

مایکروسافت کورتانا نام دستیار شخصی هوشمند در ویندوز فون ۸٫۱، مایکروسافت بند و ویندوز ۱۰ است که محصولی از شرکت مایکروسافت آمریکاست. نام این برنامه برگرفته شده از شخصیت کورتاناست که شخصیت دارای هوش مصنوعی در مجموعه هیلو است. این برنامه مانند سیری در سیستم عامل آی‌اواس اپل است.ورتانا قابلیت تنظیم یادآوری، تشخیص صدای کاربر بدون نیاز به ورود فرامین از پیش تعیین شده و همچنین قابلیت پاسخ به سوالات کاربر، همچون وضعیت جوی، وضعیت ترافیک، نتایج ورزشی و یا زندگی‌نامه افراد را با کمک بینگ دارد.

tmp3aad6afd-72a7-45f8-b9fa-f826ee9ffe92

 

آخرین اپدیت کورتانا باعث تغییرات زیادی نشده است.به هر حال تنها تغییر محسوس آن لوگوی کورتانا است.قبلا این لوگو در آیکون مربعی شکل قرار گرفته بود اما حلا آیکون حذف شده است و فقط لوگوی دایره ای شکل مشخص است و می توان گفت از لحاظ طراحی بهتر شده است.در شکل زیر می تواند تغییرات لوگو را بهتر متوجه شوید.

آخرین آپدیت را می توانید به صورت فایل APK از طریق کلیک بر روی گزینه ی زیر دانلود کنید.

لینک دانلود

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر