گوشی لاکچری Doogee با دو صفحه نمایش به بازار می آید؟

گوشی لاکچری Doogee با دو صفحه نمایش به بازار می آید؟

تولید کننده ی چینی گوشی هوشمند، Doogee، به دنبال تحت پوشش قرار دادن بازار گوشی است. به دنبال این هدف، گوشی Doogee X5 را با قیمت پایین 49.99 دلار عرضه کرده و بر اساس گزارش هایی، بالاترین قیمت گوشی نیز Titans 3 T3 است. این گوشی یک لاکچری اندروید با صفحه نمایش 5 اینچی و وضوح تصویر 720×1280 می باشد. ترکیب این دو، تراکم پیکسلی 294ppi را فراهم می کند.


  Titans 3 T3قدرت خودرا از  یک مجموعه تراشه MediaTek MT6735 ، شامل یک پردازنده ی چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T720 است میگیرد. یک رم دو گیگابایتی نیز در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن قرار دارد. این گوشی، علاوه بر داشتن یک اسکنر عنبیه، صفحه نمایش دیگری نیز در بالای گوشی دارد که مخصوص نمایش زمان و اخطارهاست. گوشی دارای یک قاب فلزی و نیز پوشش چرم در پشت آن است و نیز ضد آب می باشد. از قیمت و موجودیت آن، در حال حاضر اطلاعی در دست نیست ولی با انتشار آن در سپتامبر، این اطلاعات هم گزارش خواهد شد.
Doogee یک کارخانه کوچک گوشی در چین است که سعی کرده است برای خود شهرتی به دست آورد. در ماه آینده نیز انتظار می رود که Doogee S 6000 با یک باتری 6000 میلی آمپری در داخل آن، به بازار آید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر