گوشی های جدید لنوو نرم افزارهای مایکروسافت را به طور پیش فرض بر روی خود خواهند داشت !

گوشی های جدید لنوو نرم افزارهای مایکروسافت را به طور پیش فرض بر روی خود خواهند داشت !

مایکروسافت از عقد یک قرارداد همکاری جدید با شرکت لنوو خبر داد . به موجب این شراکت از این به بعد گوشی های جدید لنوو مجموعه نرم افزارهای کاربردی این سازنده را به طور پیش فرض بر روی خود خواهند داشت . این نرم افزارها مجموعه آفیس ، اسکایپ و وان درایو ( OneDrive ) را شامل می شوند .

هنوز جزییات دقیقی در رابطه با این همکاری منتشر نشده است اما سازندگان بزرگی مانند مایکروسافت اغلب چنین همکاری هایی را به منظور تبلیغ کردن نرم افزارهای خود و پیشنهاد کردن آن ها به کاربران انجام می دهند . از آنجایی که مایکروسافت اخیرا تا حد زیادی از صنعت ساخت سخت افزار گوشی های هوشمند خارج شده و به سمت ارائه سرویس های گوشی های هوشمند روی آورده است ، می توان گفت که چنین همکاری هایی از جمله راه هایی است که ردموند می تواند به منظور ارائه نرم افزارهای خود به کاربران دنبال کند ؛ از طرف دیگر از آنجایی که لنوو یکی از بزرگ ترین سازندگان چینی است ، این همکاری می تواند بازار وسیعی را برای مایکروسافت ایجاد کند .

ردموند اعلام کرده که این همکاری محصولات جدید برند لنوو و موتورولا را پوشش می دهد اما هنوز مشخص نیست که دقیقا کدام محصول جدید این دو برند این نرم افزارها را بر روی خود دارد . 

این اولین باری نیست که مایکروسافت چنین قراردادهایی را  برای ارائه نرم افزارهای خود با سازندگان دستگاه های اندروید می بندد به این نحو که در گذشته نیز سازندگانی مانند ایسوس ، سونی ، سامسونگ ، شیائومی و ال جی هم مشمول چنین طرح هایی شده اند با وجود این کاربران هرگز از ازدیاد نرم افزارها در دستگاه های خود استقبال نکرده اند . 

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر