تقاضا برای ‌پیش‌خرید گلکسی نوت 7 بیش از پیش‌بینی‌ سامسونگ بوده است.

تقاضا برای ‌پیش‌خرید گلکسی نوت 7 بیش از پیش‌بینی‌ سامسونگ بوده است.

شرکت سامسونگ میزان تقاضای اولیه به منظور خریداری گوشی هوشمند جدید خود، گلکسی نوت 7 را دست کم گرفته بود. از این رو در نظر دارد تعداد بسیار بیشتری از فبلت پرچمدار خود را تولید نماید.

نماینده شرکت سامسونگ به خبرگزاری رویترز این طور اذعان داشته است که: “از آن جایی که میزان تقاضای کاربران و خریداران به جهت خرید گوشی گلکسی نوت 7 بیش انتظاراتمان بوده است از این رو زمان عرضه این گوشی در بعضی از فروشگاه‌ها ممکن است تغییر یابد.”

مسلما میزان تقاضای بالا برای هر شرکتی بسیار امیدوار کننده و مطلوب خواهد بود. اما از طرفی می‌بایست این موضوع را نیز در نظر گرفت که گوشی جدید آیفون اپل نیز قرار است در ماه سپتامبر و به زودی معرفی گردد. در کنار آن قرار است گوشی گلکسی نوت 7 در ابتدای ماه سپتامبر در منطقه اروپا به همراه دیگر بخش‌های دنیا عرضه گردد. بنابراین تاخیر در این عرضه ممکن است برای سامسونگ بسیار گران تمام شود.

جالب است بدانید که سال گذشته شرکت سامسونگ در زمینه تولید کافی نمایشگرهای خمیده به منظور قرار گیری بر روی گوشی گلکسی اس 6 اج به مشکل برخورد. اما یکی از منابع خبری اعلام کرده است که خوشبختانه امسال این شرکت کره‌ای به منظور تولید در این عرصه با هیچ مشکل خاصی روبه‌رو نخواهد بود. زیرا هم اینک بخش‌های مربوط به تولید این چنین نمایشگر خمیده‌ای، به تصاحب شرکت سامسونگ در آمده‌اند و از این رو هیچ گونه ریسک و خطری در این حوزه وجود ندارد.

از سویی دیگر شرکت سامسونگ نیز قبلا اعلام کرده بود که در حال افزایش میزان تولیدات خود در این بخش است. اما هیچ گونه اطلاعات دقیقی را در این حیطه منتشر نکرده بود. یکی از تحلیلگران در وب‌ سایت Nomura اعلام کرده بود که تعداد 15 میلیون واحد گلکسی نوت 7 در سال میلادی جاری به فروش خواهد رسید. این در حالی است که شرکت سامسونگ در سال گذشته توانست 9 میلیون واحد از گوشی هوشمند نوت 5 را به فروش برساند. در این حین دیگر تحلیلگران نیز در این بخش به فروش بیشتر نوت 7 رای مثبت داده‌اند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر