چگونه پوشه های ویندوز 10 را به فضای ابری منتقل کنیم؟

چگونه پوشه های ویندوز 10 را به فضای ابری منتقل کنیم؟

اگر می خواهید فایل های خود را به فضای ابری منتقل کنید و به آن ها به راحتی دسترسی داشته باشید ویندوز روشی ساده برای این کار ایجاد کرده است.

کتابخانه ها در ویندوز 7 معرفی شدند و در ویندوز 8.1 و نسخه های بعد از آن به صورت مخفی درآمدند. این کتابخانه ها کلکسیونی از پوشه هایی می باشند که به شما کمک می کند تا فایل های مشابه را کنار هم نگاه دارید. با این که هنوز می توانید آن ها را در ویندوز 8.1 و ویندوز 10 فعال کنید، به دلیل بی استفاده بودن و تکیه آن بر وان درایو به صورت مخفی درآمده اند. 
به جای کتابخانه، ویندوز 10 دارای یک لینک سریع برای دسترسی به اسناد، تصاویر، دسکتاپ و دانلود هاست که در نوار جست و جو در سمت چپ فایل اکسپلورر قرار دارد. این لینک ها شما را به پوشه هایی راهنمایی می کند که فایل های شما در آنجا قرار دارد و به فضای ابری متصل نیستند. 
اگر می خواهید که این لینک ها شما را به فضای ابری راهنمایی کنند، روشی بسیار راحت برای انجام این کار وجود دارد. 
به ویندوز اکسپلورر بروید و پوشه فضای ابری ( مانند گوگل درایو یا وان درایو) را که می خواهید فایل های خود را در آن قرار دهید بیابید. هر جا که دوست دارید یک پوشه جدید بسازید و نام آن را به چیزی راحت و مشخص تغییر دهید. سپس روی لینک میانبر مربوطه در نوار سمت چپ کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید. 
به تب Location بروید و روی دکمه Move کلیک کنید تا جایی جدید برای پوشه بیابید. سپس پوشه در فضای ابری که ساخته اید بروید و گزینه Select Folder را انتخاب کنید. 
سپس ویندوز از شما می پرسد که آیا می خواهید محتوای پوشه را به پوشه جدید منتقل کنید یا خیر. گزینه بله را انتخاب کنید و اطمینان بیابید که همه چیز در پوشه قدیمی به فضای ابری منتقل شده است. 
البته شما می توانید این لینک ها را فراموش کنید و پوشه خود را در فایل اکسپلورر بسازید، اما با این کار مطمئن می شوید که به صورت اشتباهی روی میانبر اسناد کلیک نکرده اید و فایل خود را در جایی ذخیره نکرده اید که هیچ گاه از آن استفاده نمی شود. 

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر