کباب با طعم دیجیتال

کباب با طعم دیجیتال

شاید شما هم جزو کسانی باشید که چند باری موقع درست کردن کباب، آن را سوزانده باشید. در این صورت، ‌فایر برد (FireBoard) می‌تواند ابزاری ارزشمند برای جلوگیری از این رویداد ناخوشایند باشد.

 به گزارش جم آنلاین، فایر برد وسیله‌ای دیجیتال است که می‌تواند دمای درون گوشت را اندازه‌گیری کند. برای استفاده از آن کافی است، میله فلزی کوچک متصل به دستگاه را به درون گوشت مورد نظر فرو کنید تا بتوانید دمای آن را به صورت آنی روی نمایشگر دستگاه مشاهده کنید.

اما نکته جالب در باره فایربرد این است که می‌توان از طریق گوشی هوشمند یا تبلت نیز آن را کنترل کرد. پس از نصب اپلیکیشن ویژه این دستگاه روی گوشی، می‌توان دمای حداکثری برای ماده غذایی تحت پخت یا زمانی را برای پخت آن تعیین کرد. به محض این که دما به حد مورد نظر رسید (که نشانه مغزپخت شدن گوشت است) یا زمان تعیین شده سپری شد، این اپلیکیشن به کاربر هشدار می‌دهد که وقت برگرداندن کباب یا برداشتن آن از روی آتش فرارسیده است. این سامانه امکان ارسال هشدار به صورت پیامک و حتی ایمیل را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

طراحان این دستگاه برای سهولت کار، یک سری اطلاعات پیش‌فرض را درباره دما و زمان مناسب برای پخت انوع کباب نیز در این اپلیکیشن قرار داده‌اند تا احتمال سوختن کباب به حداقل برسد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن، ثبت همه تجربیات قبلی در آن در قالب نمودارهای مختلف است. برای نمونه می‌توانید با بررسی تجربیات قبلی تان برای پخت جوجه کباب، بهترین دما و زمان را برای تجربه بعدی‌تان انتخاب کنید.

دستگاه فایربرد دارای شش کانال است و به این ترتیب به صورت همزمان می‌توان دمای شش ماده غذایی مختلف را به صورت آنی مورد پایش قرار داد. گفتنی است، دقت این دماسنج بسیار بالاست و می‌توان از آن حتی برای پایش دمای یخچال یا مواد سرد نیز استفاده کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر