راه هایی برای گرفتن عکس سلفی عالی

راه هایی برای گرفتن عکس سلفی عالی

هنر سلفی گرفتن‌تان ضعیف است؟ سلفی‌های شما هم در پایان کار شما را پیرتر، چاق‌تر یا متفاوت از آنچه هستید نشان می‌دهد؟

زاویه

پیدا کردن زاویه عالی بسیار مهم است و دلیل آن هم این است که صورت انسان‌ها نا متقارن هستند. بهترین کار ممکن این است که از یک زاویه ملایم عکس برداری کنید و هرگز از روبرو اقدام به گرفتن سلفی نکنید جز این که مطمئن باشید صورت شما کاملا متقارن است.
نور

از آنجا که برای گرفتن سلفی اغلب از دوربین جلو استفاده می‌کنید که آن هم جز در موارد انگشت شماری بدون فلش است، پس گرفتن سلفی در مکان‌های با نور کم خروجی بسیار بدی به شما خواهد داد. یک منبع نور ملایم پیدا کنید یا اینکه یک فلش سلفی تهیه کنید. همچنین از تاباندن نور از پشت سر یا استفاده از نور شدید در بالای سر (در پیاده روی‌ها مراقب این حالت باشید) خوداری کنید.
زاویه درست

تنها به کج کردن سر خود در مقابل دوربین اکتفا نکنید، دوربین را بالاتر از راستای چشمان خود قرار بدهید. گرفتن دوربین در پایین‌تر از راستای چشم نیز به شما یک خروجی فوق العاده زشت خواهد داد.
پس زمینه

هیچ چیز بدتر از یک پس‌زمینه شلوغ سلفی شما را خراب نمی‌کند. سعی کنید برای سلفی گرفتن از پس‌زمینه‌های ساده و یک‌ دست استفاده کنید. اگر در اتاق سلفی می‌گیرید، کمی اتاقتان را مرتب کنید!
 برش تصویر

اگر پس‌زمینه عکس سلفی‌تان بسیار بد است، جای نگرانی نیست. تصویر را برش یا به اصطلاح کراپ کنید تا علاوه بر حذف پس‌زمینه زشت، یک تصویر جذاب‌تر با تمرکز بر روی چهره شما ایجاد شود.
مونوپاد

گرفتن تصویر از نزدیک همیشه مشکلاتی را به همراه دارد که بیشتر آن به ماهیت کار لنز‌ها بر می‌گردد. برای گرفتن سلفی با فاصله بیشتر، بهترین کار استفاده از مونوپاد است.
زیاد عکس بگیرید

عکاسان حرفه‌ای صدها عکس می‌گیرند و در نهایت تنها یکی از آنها را برای نمایش انتخاب می‌کنند. آیا شما در سلفی گرفتن یک آموتور هستید یا یک حرفه‌ای؟
استفاده از برنامه‌های ویرایشگر

در دنیای عکاسی، عکس گرفتن بدون فتوشاپ معنایی ندارد! همه عکاسان حرفه‌ای برای بهبود تصاویر خود از نرم‌افزارهای ویرایش و روتوش استفاده می‌کنند تا نقایص عکس را برطرف کنند. قاعدتا عکاسی سلفی نیز از این موضوع مستثنی نیست.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر