این گوشی های سامسونگ و اچ تی سی بروز رسانی اندروید نوقا را دریافت می کنند !

این گوشی های سامسونگ و اچ تی سی بروز رسانی اندروید نوقا را دریافت می کنند !

حال که جدید ترین سیستم عامل اندروید به طور رسمی وارد بازار شده است بسیاری از کاربران می خواهند بدانند که آیا آن را بر روی گوشی های خود دریافت می کنند یا خیر . متاسفانه هیچ وقت جوابی قطعی برای این سوال داده نشده است مخصوصا زمانی که بحث تنوع گوشی های موبایل و تعدد شرکت های تبلیغاتی مطرح می شود . علی رغم این موضوع ، امروز شرکت تی موبایل لیستی از گوشی های موبایل خود را که می خواهد بروز رسانی سیستم عامل جدید را برای آن ها عرضه کند ، منتشر کرد .

این اولین لیستی است که توسط این شرکت ارائه شده از این رو می توان انتظار داشت که در آینده ، تعداد گوشی های موجود در این لیست افزایش یابد . طبق اطلاعات موجود تی موبایل در نظر دارد سیستم عامل اندروید نوقا را برای گوشی های سامسونگ زیر ارائه کند : 

-    سامسونگ گلکسی S6
-    سامسونگ گلکسی S6 اج
-    سامسونگ S6 اج پلاس
-    سامسونگ گلکسی S7
-    سامسونگ گلکسی S7 اج
-    سامسونگ گلکسی نوت 5
-    سامسونگ گلکسی نوت 7

اگر که به این لیست بسنده شود می توان گفت که ظاهرا تی موبایل می خواهد فقط سیستم عامل گوشی های پرچم دار دو سال اخیر سازنده کره ای را بروز رسانی کند ؛ البته همان طور که گفته شد ممکن است که تعداد آیتم های این لیست تغییر کند و به همین دلیل انتظار می رود که این شرکت انواع بیشتری از گوشی ها را پشتیبانی سازد با وجود این افرادی که گوشی های نام برده شده را در دست خود دارند می توانند با خیال راحت منتظر دریافت پیام بروز رسانی باشند .

در مورد زمان شروع انتشار این بروز رسانی هنوز نمی توان به طور قطع حرفی زد اما از آنجایی که هیچ مطلبی در مورد تست کردن سیستم عامل نوقا و یا خبرهای مشابه با آن از طرف تی موبایل منتشر نشده است ، می توان انتظار داشت که طی دو یا سه ماه آینده پروسه بروز رسانی این شرکت آغاز گردد . 

همان طور که گفته شد تی موبایل نام برخی از گوشی های برند اچ تی سی را نیز در لیست خود آورده است . طبق مطالب درج شده در این لیست می توان گفت که گوشی های اچ تی سی وان M9 و اچ تی سی 10 هم در همان بازه زمانی که گوشی های سامسونگ بروز رسانی می شوند ، سیستم عامل جدید را دریافت می کنند . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر