اپراتورهای اینترنت پرسرعت در استانها رتبه‌بندی شدند

اپراتورهای اینترنت پرسرعت در استانها رتبه‌بندی شدند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اپراتورهای استانی ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) را برای نخستین بار در کشور براساس نظرسنجی از ۳۰ هزار کاربر، رتبه بندی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به رتبه بندی استانی اپراتورهای ADSL در کشور گفت: به منظور ارائه اطلاعات درست به کاربران برای انتخاب آگاهانه اپراتور ارائه دهنده اینترنت پرسرعت، سطح کیفی ارائه خدمات از سوی اپراتورها بر اساس نظرسنجی و مراجعه مستقیم به بیش از ۳۰ هزار کاربر در ۳۱ استان کشور مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رتبه بندی و اعلام نتایج در ایجاد فضای رقابتی، عادلانه و شفاف بین اپراتورها و ارتقاء سطح کیفی و کمی سرویس های ارائه شده در حوزه ICT سهم بسزایی دارد، افزود: فرآیند نظرسنجی و رتبه بندی اپراتورها به تفکیک استان و انتشار آن به صورت دوره ای، مستمر بوده و به زودی با ایجاد سامانه رضایت سنجی مشترکان، این فرآیند به صورت الکترونیکی و هوشمند انجام می شود.

بر اساس این گزارش اسامی سه شرکت برتر ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL در سه ماهه اول سال به تفکیک استان به شرح جدول زیر است:

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر