جزئیات Lava Pixel V1: گوشی نسل دوم Android One

جزئیات Lava Pixel V1: گوشی نسل دوم Android One

بر اساس گزارش ها، اولین گوشی از نسل دوم Android One در هفت مرداد عرضه می شود. با همکاری یک تولیدکننده ی هندی گوشی، Lava Pixel V1 در تلاش است تا قیمت متفاوتی نسبت به اولین دستگاه های Android One داشته باشد.


با توجه به تصاویر و جزییات منتشر شده توسط فروشنده هندی MySmartPrice، مشخصات این گوشی شامل یک صفحه 5.5 اینچی HD، رم 2 گیگابایتی ، یک مجموعه تراشه ی چهار هسته ای کوالکام، حافظه 32 گیگابایتی، اسلات کارت microSD، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دو سیم کارته و یک باتری 2650 میلی آمپری می باشد.
صفحه نمایش گوشی از شیشه ی دراگون تریل ساخت شرکت Asahi ساخته شده است تا در برابر خراشیدگی مقام باشد. اندروید 5.1.1 بر روی این گوشی اجرا می شود که می توان آن را به نسخه های جدیدتر نیز ارتقا داد.
گوگل قیمت این گوشی نسل دوم Android one را 200 دلار اعلام کرده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر