این برنامه امکان استفاده از توویچ را بدون فلش در لینوکس فراهم می کند

این برنامه امکان استفاده از توویچ را بدون فلش در لینوکس فراهم می کند

آیا شما از Twitch استفاده می کنید؟ آیا شما علاقه مند به یک برنامه Twitch هستید؟

این برنامه امکان استفاده از توویچ را بدون فلش در لینوکس فراهم می کند

ادوبی فلش مدت زیادی است که فرمت استریم شماره یک وب است. با این حال، تلاش هماهنگی هم برای دور شدن از فلش وجود داشته زیرا آن باگ دارد و باعث به وجود آمدن نگرانی امنیتی است. در حال حاضر شما می توانید ببینید که مردم گیم های ویدئویی را بر روی توویچ بدون کشتن سیستم شما بازی می کنند.

vinszent یکی از کاربران گیت هاب یک برنامه مستقل به نام گنوم ایجاد کرده که HTML5 را برای دسکتاپ لینوکس به ارمغان می آورد. (اگر شما با توویچ آشنا نیستید، آن یک پلت فرم استریم ویدئو متعلق به آمازون است که روی بازی های ویدئویی تمرکز دارد.) در حالی که توویچ دارای پلیر HTML5 در سایت خود است ولی به طور پیش فرض نیست.

گنوم توویچ اجازه می دهد تا شما استریم توویچ مورد علاقه خود را بدون نیاز به باز کردن مرورگر نگاه کنید. این برنامه به شما امکان جستجوی استریم بر اساس عنوان بازی، تماشای استریم، تنظیم کیفیت و کانال های مورد علاقه را میدهد.

آخرین نسخه از گنوم توویچ (0.2.0) پشتیبانی از چت را نیز فراهم می کند. خریدار بدانند که این برنامه نسبتا جدید است و هنوز در حال توسعه است.

vinszent وعده داده است که نسخه 0.3 به زودی  با ویژگی های جدید در دسترس خواهد بود. برخی از ویژگی های برنامه ریزی شده عبارتند از:

بازکردن صفحه چت

Emotes در چت

چت Undockable

کانال های فید

اسکرین شات گرفتن از استریم ها

ضبط استریم ها

اضافه کردن تعداد بازدیدها و مدت زمان آنلاین بودن بازیکن

بستن چت زمانی که استریم بسته است

پشتیبانی از پلیرهای متفاوت، از جمله VLC و MPV

گنوم توویچ تحت مجوز GPL V3 است. شما می توانید بسته های توزیع آرچ، فدورا و اوبونتو را از صفحه گیتهاب پروژه دانلود کنید. شما می توانید صفحه پروژه را در ویکی گنوم مشاهده کنید.

به طور کلی، مانند یک برنامه جمع و جور ولی عالی به نظر می رسد. نمی توانم برای امتحان آن صبر کنم!

منبع خبر: itsfoss


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر