سیستم مورد نیاز برای بازی Halo 5: Forge اعلام شد.

سیستم مورد نیاز برای بازی Halo 5: Forge اعلام شد.

چندی قبل استودیو Industries 343، توسعه‎دهنده بازی Halo، اعلام کرد که ابزار ساخت نقشه این بازی برای رایانه‎های شخصی عرضه خواهد شد. به کمک این ابزار کاربران می‎توانند نقشه‎ها و مراحل جدیدی را برای بازی طراحی کنند و علاوه بر آن میزبان دیگر بازیکنان نیز برای بخش مولتی پلیر در بازی باشند. این استودیو به تازگی سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی بر روی رایانه‎های شخصی را نیز اعلام کرده است.

به نقل از دیجی رو، حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه نسخه جدید Halo 5 شامل پردازنده 2.3 گیگاهرتز اینتل Core i5 یا معادل آن در سری پردازنده‎های AMD به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک جی‎فورس Ti 650 است. هم‎چنین برای نصب بازی به 40 گیگابایت حافظه در دسترس و ویندوز 10 با آپدیت Anniversary نسخه 1607 یا جدیدتر نیاز خواهد بود.

اما سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی در رزولوشن فول اچ‎دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه باید دارای پردازنده 3.4 گیگاهرتز اینتل Core i5-3570K، کارت گرافیک جی‎فورس 970 و 12 گیگابایت حافظه رم باشد. اگر قصد دارید بازی را در رزولوشن 4K تجربه کنید به سیستمی با پردازنده 3.4 گیگاهرتز اینتل Core i7-4770K، کارت گرافیک جی‎فورس 980 Ti و 16 گیگابایت حافظه رم نیاز دارید.

بازی Halo5: Forge در تاریخ 18 شهریور ماه برای رایانه‎های شخصی عرضه خواهد شد. در همان تاریخ دی‎ال‎سی جدید Halo 5: Guardians نیز با نام Anvil’s Legacy برای اکس باکس وان عرضه می‎شود. این دی‎ال‎سی شامل اسلحه‎ها و نقشه‎های جدید خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر