جزییاتی در مورد آرکوس 50 سفیر ؛ یک گوشی ضد آب 222 دلاری مجهز به یک باتری 5000mAh !

جزییاتی در مورد آرکوس 50 سفیر ؛ یک گوشی ضد آب 222 دلاری مجهز به یک باتری 5000mAh !

آرکوس ، یک سازنده فرانسوی ، چند وقت پیش از تعدادی از گوشی های اندروید اقتصادی خود با نام هلیوم رونمایی کرد . این سازنده در نظر دارد این گوش ها را در همایش IFA 2016 ، که در ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 9 مهر ) برگزار می شود ، در معرض عموم قرار دهد . ظاهرا در کنار خانواده گوشی های هلیوم یک گوشی جان سخت ضد آب هم با نام آرکوس 50 سفیر زندگی می کند .

آرکوس 50 سفیر رده بندی مقاومتی IP68 را با خود دارد از این رو می تواند در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه همچنان به حیات خود ادامه دهد . این گوشی هوشمند ظاهر مقاومی دارد اما به نظر نمی رسد که بتواند مانند سایر گوشی های جان سخت موجود در بازار در برابر سقوط های مختلف مقاومت کند به این دلیل که آرکوس تنها مقاومت آن را در سقوط های 1 متری تضمین کرده است .

سفیر به یک نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی IPS ، پردازشگر چهار هسته ای 1.5 GHz مدیاتک MTK6737 ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز است . از دیگر مشخصات این گوشی دو سیم کارته می توان به سیستم عامل اندروید مارشمالو ، قابلیت پشتیبانی شبکه LTE و یک باتری 5000mAh اشاره کرد . 

ظاهرا سازنده فرانسوی در نظر دارد از ماه اکتبر ( 10 مهر تا 10 آبان ) آرکوس 50 سفیر را با قیمت 222 دلار وارد بازار کند . هنوز مشخص نیست که آیا این محصول در آمریکا هم عرضه می شود یا خیر !

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر