مشخصات Xperia X Compact سونی فاش شد!

مشخصات Xperia X Compact سونی فاش شد!

سونی به احتمال زیاد در نمایشگاه ایفا 2016 از دو گوشی جدید رونمایی می‌کند. یکی از این گوشی‌ها اکسپریا ایکس کامپکت نام دارد که مشخصات سخت‌افزاری آن فاش شده است.

سونی یکی از شرکت‌هایی است که به نمایشگاه IFA اهمیت زیادی می‌دهد و هرسال محصولات جدیدی برای معرفی به برلین می‌آورد. حدس‌های زیادی زده می‌‎شود درباره این که این شرکت در کنفرانس خبری امسال از دو گوشی جدید سری Xperia X رونمایی کند. یکی از این گوشی‌ها Xperia X Compact است که به احتمال زیاد آن را در کنار Xperia XZ (XR) در مراسم 11 شهریور خواهیم دید.

در روزهای گذشته تصویری لورفته از Xperia X Compact را به همراه مشخصات جزئی آن مشاهده کردیم، اما امروز با افشای نتایج بنچمارک این دستگاه می‌توان نسبت به سخت‌افزارهایش مطمئن‌تر بود.

براساس تست GFXBench اکسپریا ایکس کامپکت نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 1080p در اختیار دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. آن طور که از نتایج این بنچمارک برمی‌آید، حافظه درون دستگاه 64 گیگابایت است و دروبین اصلی و سلفی آن به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسل کیفیت دارند.

نظر شما در مورد گوشی جدید کوچک سونی چیست؟ فکر می‌کنید Xperia X Compact تا چه اندازه موفق‌تر از Z5 Compact و Z3 Compact عمل کند؟

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر