نقض حریم شخصی کاربران در اسنپ چت

نقض حریم شخصی کاربران در اسنپ چت

اسنپ چت هم رفتار کاربران را برای ارسال آگهی‌های هدفمند کنترل می‌کند.

به گزارش واحد امنیت سایبربان؛ احترام شبکه‌های اجتماعی به حریم شخصی کاربران روزبه‌روز در حال کاهش است و بعد از فیس‌بوک، واتس اپ و ده‌ها سایت و برنامه موبایلی، اسنپ چت هم قصد دارد برای ارسال آگهی‌های هدفمند رفتار کاربرانش را کنترل کند.

از این به بعد اسنپ چت مطالب ارسالی کاربران، رویدادهای زنده و اطلاعات دیگر مشترکانش را بررسی می‌کند تا بر مبنای علائق و ترجیحات آن‌ها تبلیغات هدفمند ارسال نماید.

بررسی سیاست‌های تازه اسنپ چت در حوزه حریم شخصی نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم خود را در این زمینه گرفته و تمایل دارد با اطلاعات خصوصی کاربران تا حد امکان پول دربیاورد. هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان عرضه سهام اسنپ چت در بازار سهام نگرانی اصلی مدیران این شرکت افزایش سرمایه و میزان درآمد است. اسنپ چت امیدوار به کسب یک میلیارد دلار درآمد در سال 2016 است و تحقق این هدف بدون افزایش تبلیغات میسر نیست.

بررسی و تحلیل رفتار کاربران برای نمایش تبلیغات هدفمند از سه‌ماهه سوم سال 2016 آغاز می‌شود و حساب‌های مورد تعقیب هر کاربر، کانال‌های رسانه‌ای که وی مشاهده می‌کند و غیره تعیین‌کننده تبلیغات به نمایش درآمده خواهد بود.

البته اسنپ چت می‌گوید برخلاف فیس‌بوک قصد ندارد تاریخچه استفاده کاربران از وب را هم رصد کند ولی برای بهینه‌سازی نحوه نمایش آگهی‌های بازرگانی خود تعامل گسترده‌ای با شرکت‌های ثالث خواهد داشت.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر