هواوی از سری گوشی های Nova در IFA 2016 رونمایی می کند !

هواوی از سری گوشی های Nova در IFA 2016 رونمایی می کند !

این گوشی های هوشمند نوا و نوا پلاس نام دارند !

گزارش های جدید از این امر حکایت می کنند که هواوی در حال ساخت دو گوشی هوشمند جدید و جالب می باشد که تصاویر آن ها چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد . از قرار معلوم سازنده چینی در نظر دارد که از این دو محصول در همایش IFA 2016 رونمایی کند .

نوا و نوا پلاس مخصوص بانوان طراحی شده و به گفته ایوان بلس قرار است که به همراه MediaPad M3 در همایش IFA 2016 که در ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 9 مهر ) برگزار می گردد ، در معرض عموم قرار بگیرند . این مطالب توسط یک منبع خبری دیگر با نام اندروید پیور ( Android Pure ) هم به طور غیر مستقیم ، تایید شده است .

به گزارش اندروید پیور هر دو گوشی هوشمند از بدنه های فلزی بهره می برند و با رنگ طلایی تزیین شده اند .

یک سبک طراحی جدید برای گوشی های نوا !

منابع خبری معتقدند که هواوی محصولات جدیدش را بر مبنای گوشی هوشمند هانر 8 ساخته است با وجود این از آنجایی که تنها بخشی از این گوشی ها در تصاویر منتشر شده ، نشان داده شده است ، نمی توان حرفی در مورد ویژگی های آن ها زد . علی رغم ابهامات موجود با تکیه بر تصاویر جدید می توان گفت که یکی از این گوشی ها به یک دوربین مربعی شکل و گوشی دیگر به یک دوربین دایره ای شکل مجهز می باشد . 

هواوی عبارت “ Beyond limits, Defy expectations ” را بر روی تصاویر تبلیغاتی محصولات جدیدش درج کرده است با توجه به این عبارت می توان انتظار داشت که گوشی های جدید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند با وجود این باید صبر کرد و دید که در روز نهم ماه سپتامبر ( 19 شهریور ) سازنده چینی با چه نوع محصولاتی در نمایشگاه حاضر می شود . 

منبع خبر: softpedia

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر