شیائومی از ساعت هوشمند Amazefit رونمایی کرد!

شیائومی از ساعت هوشمند Amazefit رونمایی کرد!

شیائومی به تازگی از ساعت هوشمند Amazefit رونمایی کرد. این ساعت در حقیقت توسط شرکت Huami که یکی از زیر برند های شیائومی بوده، ساخته شده است.

ساعت هوشمند Amazefit از یک نمایشگر دایره به اندازه ۱.۳۴ اینچ با با رزولوشن ۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل و پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می برد.

حافظه رم این ساعت هوشمند نیم گیگ بوده و دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۸۰ میلی آمپر ساعتی است. این باتری تا ۵ روز استفاده و ۳۰ ساعت درصورتی‌که جی‌پی‌اس روشن باشد را دوام می‌آورد. همچنین دارای یک حسگر نبض بوده و مقاوم در برابر آب و گردوغبار با استاندارد IP57 است.

همچنین این ساعت هوشمند از اتصالات بلوتوث، وای فای، جی پی اس برخوردار بوده و قابلیت‌های معمول ساعت‌های هوشمند نظیر نمایش نوتیفیکیشن‌ها و حتی پرداخت‌های موبایلی به کمک AliPay را هم ارائه می‌دهد.

این ساعت ازلحاظ نرم‌افزاری سیستم‌عامل دستکاری‌شده مخصوص خود را دارد، اما به کمک اپلیکیشن Mii Fit با گوشی اندرویدی و یا iOS کاربر ارتباط برقرار می‌کند. این ساعت هوشمند از فردا در چین با قیمت ۷۹۹ یوآن یا حدود ۱۲۰ دلار عرضه می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر