خدمات ۴G به رومینگ بین‌الملل ایرانسل اضافه شد

خدمات ۴G به رومینگ بین‌الملل ایرانسل اضافه شد

اپراتور دوم موبایل از افزوده شدن خدمات نسل چهارم اینترنت همراه به رومینگ بین‌الملل خود خبر داد.

 به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، مشترکان این اپراتور می‌توانند از این پس در سفرهای خارجی خود نیز از شبکه پرسرعت نسل چهارم اینترنت همراه (LTE) بهره‌مند شوند.

امکان استفاده از آخرین نسل فناوری اینترنت همراه در حال حاضر بر روی اپراتور LGU+ در کشور کره جنوبی،Taiwan Mobile  در کشور تایوان و Omantel در کشور عمان فراهم شده و در آینده نزدیک به کشورهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

همچنین مشترکان اپراتورهای فوق نیز می‌توانند در هنگام مسافرت به ایران از شبکه گسترده نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل استفاده کنند.

مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *111*1# پیش از خروج از کشور نسبت به فعالسازی سرویس رومینگ اقدام کنند و نیز با شماره‌گیری کد دستوری *111*3# بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال و با شماره‌گیری *111*6# از مقدار باقیمانده اعتبار بسته‌ها اگاه شوند.

اپراتور دوم این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده تا در سفرهای خارجی خود به استفاده از خدمات تلفن همراه حتی در هواپیما ادامه دهند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر