Webfortis و Microsoft اپلیکیشن Apple Watchرا برای Dynamics CRMو Paratureمعرفی می کند

Webfortis و Microsoft اپلیکیشن Apple Watchرا برای Dynamics CRMو Paratureمعرفی می کند

Webfortisو Microsoftاپلیکیشن Apple Watchرا برای Dynamics CRMو Paratureمعرفی می کند

این پروژه روی ساخت برنامه های شخصی موبایل در همه پلت فرم ها با هدف دستیابی به بهینه سازی خدمات رسانی به مشتری توسط Paratureو Dynamics CRMو تجربه تعامل مشتری است.
Webfortisخدمات مشتری اپلیکیشن Apple Watchرا در کنفرانس شرکای جهانی Microsoft، سه شنبه 14 – در بخش خدمات متحد به مشتری به نمایش خواهد گذاشت: اعمال نفوذ نسل بعدی توانمند سازی عامل و تعامل مشتری برای افزایش رشد تجاری.
با پروژه جدید که روی قابل حمل بودن تمرکز دارد، مدیر عامل مارک ولنیک توضیح می دهد که: "پروژه متحرک Webfortisقدمی رو به جلو برای افزایش سرمایه گذاری مشتری ها در CRMو Paratureمی باشد. با طرز فکر Microsoftدر مورد : "یک بار طراحی کن، گسترش همه جا گسترش بده"ما قادریم که تجربه تعاملی کامل و دلپذیر را برای ایجاد وفاداری نام تجاری در تمام دستگاه ها تضمین کنیم. ما  مخصوصا به این که Apple Watch ،Paratureاز Microsoftرا در  اپلیکیشن های خود دارد افتخار می کنیم و امیدواریم که در آینده نزدیک اپلیکیشن های بیشتری را به این دستگاه اضافه کنیم. اضافه کنیم."
Webfortisیک شریک با درجه طلایی Microsoftمی باشد. Webfortis، متخصص CRM، متخصص در مشاوره مدیریت کسب و کار و مدیریت تغییر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت می توانید به وب سایت www.webfortis.comسر بزنید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر