ایسر از فبلت 7 اینچی Iconia Talk S در IFA 2016 رونمایی کرد !

ایسر از فبلت 7 اینچی Iconia Talk S در IFA 2016 رونمایی کرد !

ایسر در کنار گوشی های هوشمند لیکویید Z6 و لیکویید Z6 پلاس در IFA 2016 از یک فبلت 7 اینچی جدید هم با نام آیکونیا تاک S رونمایی کرد . این فبلت دو سیم کارته مخصوص تاجران ساخته شده است و قابلیت پشتیبانی 4G LTE را نیز دارد .

این اولین باری نیست که سازنده تایوانی یک گوشی هوشمند را با چنین نمایشگر بزرگی وارد بازار می کند ؛ در واقع محصول عرضه شده حتی اولین آیکونیا تاک S این شرکت نیز محسوب نمی شود زیرا ایسر چند سال پیش هم از این نام برای معرفی یک تبلت استفاده کرد که می توانست مانند گوشی های هوشمند قابلیت برقرار کردن تماس های تلفنی را نیز در اختیار کاربران بگذارد . 

مشخصات فنی

فبلت جدید برخلاف مدل های ابتدایی خود از یک طراحی جدید تر و قطعاتی قدرتمند تر بهره می برد . این محصول در واقع یک دستگاه در رده فبلت های رنج پایه می باشد که از یک نمایشگر 7 اینچی 720 در 1280 پیکسلی ، پردازشگر مدیاتک MT8735 ، رم دو گیگابایتی ، قابلیت اتصال LTE ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی بهره می برد . ایسر این فبلت را در دو مدل با حافظه های داخلی قابل ارتقاء 16 و 32 گیگابایتی ساخته است .

مانند گوشی های هوشمند Z6 لیکویید و Z6 لیکویید پلاس که به سیستم عامل اندروید مارشمالو مجهز شده اند ، آیکونیا تاک S هم تنها در برخی از نواحی اروپا ، آفریقا و خاور میانه عرضه می شود . 

این محصول جدید قرار است با یک برچسب قیمت 190 دلاری وارد بازار شود . 

 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر