آموزش برنامه نویسی رایانه به دانش آموزان توسط شرکت مایکروسافت و IDA

آموزش برنامه نویسی رایانه به دانش آموزان توسط شرکت مایکروسافت و IDA

آموزش برنامه نویسی رایانه به دانش آموزان توسط شرکت مایکروسافت و IDA


در میان مخاطبین، مهمان افتخاری ویویان بالاکریشنان( Vivian Balakrishnan ) وزیر محیط زیست و ذخایر آب و وزیر حاضر دفتر برنامه ریزی دولت سنگاپور حضور داشتند.
گزارش ارائه شده ی سوفیا توسط یک شخصیت گربه ی متحرک برجسته شده بود که این گربه هنگامیکه بی ادبی یا کار بدی انجام می داد تنبیه می شد و هنگامی که گربه ی خوبی بود پاداش می گرفت.
Code For Changeیک ابتکار سه ساله برای تقویت استعداد نسل بعدی به منظور حمایت از دیدگاه ملت سنگاپور می باشد.
در ابتدا این روند توسط شرکت مایکروسافت و Infocomm Development Authority  (  IDA)دولت سنگاپور، روز گذشته در تالار NTUCدر بلوار مارینا (  Marina) راه اندازی شد و در دیگر کشورهای تابع مکانهایی به منظور ترویج این ابتکار در موسسه آموزش فنی و دانشکده صنعتی راه اندازی گردید.
مدیر عامل شرکت مایکروسافت سنگاپور، جسیکا تان (  Jessica Tan) اظهار نمود: هدف، توسعه ی مهارتها ی تفکر محاسباتی تا سقف 1.2میلیون نفر می باشد که حدود 500.000نفر آنرا جوانان تشکیل می دهند.
دانش آموزان دوره ی ابتدایی یا پایین تر تا دانشجویان دانشگاه ها و سطوح پلی تکنیک، مهارتها را در داخل و خارج از محدوده ی دانشگاه از طریق برنامه ها و مسابقه ها برای یادگیری و درک نوشتن کد برای نرم افزار برنامه های کاربردی و وب سایتها می آموزند. وی افزود: ما از دانش آموزان خواستار انجام فعالیت و تغییر هستیم. برنامه نویسی به کودکان اجازه می دهد تا اعتماد به نفس کافی را برای انجام خلاقیت به دست آورند و منجر به خلق یک سری رویدادها شوند نه فقط اینکه کاربر تکنولوژی باشند.
دکتر بالاکریشنان جوانان را تشویق می نماید تا از این عصر فن آوری نهایت استفاده را کنند. به گفته ی وی، در سن نوجوانی و جوانی، ذهنهای خلاق و با اعتماد به نفس قادر به فراگیری مهارتهای سودمند هستند.  بطوریکه جوانان می توانند فرصتهای زیادی را برای خود و خانواده ی خود و سنگاپور ایجاد نمایند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر