اخبار ایفا ۲۰۱۶: معرفی تبلت ASUS ZenPad 3S 10

اخبار ایفا ۲۰۱۶: معرفی تبلت ASUS ZenPad 3S 10

ایسوس برای نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶، به خوبی آماده شده است. این شرکت قرار است علاوه بر معرفی دستگاه‌های ویندوزی جذاب خود، از تبلت های اندرویدی نیز رونمایی کند. ایسوس زنپد (به انگلیسی: ASUS ZenPad) یکی از گجت هایی است که با هدف پخش مدیا، طراحی و ساخته شده است.

ایسوس برای نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶، به خوبی آماده شده است. این شرکت قرار است علاوه بر معرفی دستگاه‌های ویندوزی جذاب خود، از تبلت های اندرویدی نیز رونمایی کند. ایسوس زنپد ۳ اس ۱۰ (به انگلیسی:  ASUS ZenPad 3S 10) یک گجت ۹ اینچی است که با هدف پخش مدیا، طراحی و ساخته شده است. اما آیا همه تبلت ها با این هدف ساخته نشده اند؟ باید بگوییم که زنپد ۳ اس ۱۰ (به انگلیسی:  ASUS ZenPad 3S 10) خصوصیاتی دارد که آن را برای رقابت آماده می کند. اجازه دهید نگاه مختصری به ویژگی‌های این تبلت داشته باشیم.

خصوصیات  ASUS ZenPad 3S 10

  • صفحه نمایش ۹ اینچی QXGA (۱۵۳۶ در ۲۰۴۸)
  • پردازنده ی شش هسته ای MediaTek 8176
  • ۴ گیگابایت حافظه ی رم
  • حافظه ی خارجی تا ۶۴ گیگابایت (پشتیبانی از microSD تا ۱۲۸ گیگابایت)
  • حسگر تشخیص اثر انگشت
  • باتری با قابلیت 5,900 میلی آمپر بر ساعت
  • شارژ سریع کوالکام ۳.۰
  • ضخامت ۵.۸ میلی متر

شاید از طرفداران پردازنده ی  MediaTek نباشید، اما سازنده ی این چیپ، این پردازنده را تضمین کرده و ادعا کرده است این دستگاه از نظر بنچمارک آنتیوتو  (به انگلیسی: AnTuTu) می‌تواند بیش از ۵۰۰۰۰ امتیاز کسب کند! باید صبر کنیم و ببینیم این تبلت در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ چه خواهد کرد.

با این وجود، هدف از معرفی و فروش این تبلت توسط ایسوس، صرفاً کسب امتیاز بالا در آنتیوتو نیست. جدا از اینکه این تبلت یک صفحه نمایش فوق العاده دارد، تکنولوژی بهبود کیفیت ویدیوی ASUS Tru2Life، نمایش کلیپ های ویدیویی را  جذاب‌تر کرده است. به علاوه، استفاده از تکنولوژی آمپلی فایر هوشمند NXP، به دستگاه، این امکان را داده است که صداها را با کیفیت بهتر و بدون نویز پخش کند. همچنین، پشتیبانی از HRA باعث می‌شود تبلت زنپد ۳ اس ۱۰، قادر به پخش صدای 192kHz و ۲۴ بیت باشد. 

هنوز هیچ اطلاعی درباره ی قیمت و نحوه ی دسترسی به است دستگاه وجود ندارد، چون این اطلاعات وابسته به بازار و نیاز مشتری می باشد! اخبار نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ را با ما دنبال کنید تا از آخرین اطلاعات مربوط به این تبلت باخبر شوید.

منبع خبر: androidauthority

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر