Nubia Z11 در IFA 2016 ، یک محصول قدرتمند دیگر از طرف ZTE !

Nubia Z11 در IFA 2016 ، یک محصول قدرتمند دیگر از طرف ZTE !

ZTE چند وقتی است که روی دور افتاده ! این سازنده چند وقت پیش از گوشی هوشمند آکسون 7 رونمایی کرد که اخیرا به بازار آمریکا هم راه یافته و توجه کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است و هم اکنون هم با گوشی نوبیا Z11 وارد IFA برلین شده است !

قبل از این که نمایشگاه IFA 2016 آغاز گردد ، نوبیا اعلام کرد که گوشی هوشمند نوبیا Z11 قرار است در بازار کشورهای آلمان ، اسپانیا و ایتالیا عرضه شود . نکته جالب تر این است که ZTE در نظر دارد گوشی های برند نوبیای خود را بعد از عرضه در اروپا در آمریکا هم وارد میدان کند ؛ هرچه گوشی های پرچم دار ارزان تر بیشتری وارد بازار ایالات متحده شود ، کاربران بیشتری شانس استفاده از این محصولات را بدست می آورند . سازنده چینی برای اولین بار در کشور خود در ماه ژوئن ( 12 خرداد تا 10 تیر ) از این گوشی هوشمند رونمایی کرد .

مشخصات فنی نوبیا Z11

نوبیا Z11 از سخت افزارهای پیشرفته گوشی های پرچم دار سال 2016 بهره می برد . در ساخت این دستگاه از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی ، رم 4 و 6 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 64 و 128 گیگابایتی ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت OIS ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، اسکنر اثر انگشت ، بدنه فلزی ، باتری 3000mAh مجهز به سیستم شارژ سریع 3 و قابلیت پشتیبانی کانکتور USB نوع C استفاده شده است .

ZTE در مورد تاریخ دقیق عرضه و قیمت گوشی جدید خود مطلبی را منتشر نکرده است با وجود این می توان احتمال داد که قیمت گوشی هوشمند نوبیا Z11 در حدود 300 تا 350 دلار باشد !

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر