اخبار ایفا ۲۰۱۶: سرفیس کلون لنوو، ارزان‌تر و قدرتمندتر شده است

اخبار ایفا ۲۰۱۶: سرفیس کلون لنوو، ارزان‌تر و قدرتمندتر شده است

در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶، شرکت لنوو قرار است به معرفی Miix 510 بپردازد. این تبلت با ۱۵۰ دلار ارزانتر از Miix 700، می‌تواند یک رقیب جایگزین برای مایکروسافت سرفیس ۳ باشد!

شرکت لنوو در سال گذشته، با معرفی یک سرفیس کلون  که بسیار شبیه به تبلت مایکروسافت بود، همگان را متعجب ساخت! حال در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶، این شرکت قرار است با اعمال یک اصلاح جزیی بر روی این سرفیس کلون، به معرفی Miix 510 بپردازد.

همانطور که می‌دانید پردازنده ی به کار رفته در تبلت Miix 700، از نوع Core M می‌باشد (نسل پنجم). حال شرکت لنوو برای Miix 510، پردازنده ی نسل ششم Core i7 (و نه Kaby Lake!) را در نظر گرفته است که باعث می‌شود این دستگاه نسبت به Miix 700 کمی قدرتمندتر شود. همچنین شرکت لنوو ادعا دارد طول عمر باتری در Miix 510 حدوداً ۷.۵ ساعت می‌باشد.

Miix 510، شباهت بسیار زیادی به Miix 700 دارد. لولای جذابی که معمولاً در سری یوگای این شرکت (ِYoga Series) و همچنین Miix 700 به کار رفته است، در این سرفیس کلون نیز موجود است. همچنین مشابه با تبلت های مایکروسافت سرفیس پرو، یک کیبورد با این دستگاه همراه می باشد که قابل جداسازی بوده و به صورت مغناطیسی به صفحه نمایش متصل می شود.

 لنوو از یک صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی با قابلیت full HD استفاده می کند. کاربران می‌توانند مدل های مختلف این دستگاه را تا ۸ گیگابایت حافظه ی رم و ۱ ترابایت SSD تهیه کنند. در مدل جدید این سرفیس کلون، یک پورت USB Type-C نیز اضافه شده است.

هنوز هیچ خبری از سرفیس ۴ مایکروسافت برای جایگزینی تبلت سرفیس ۳ در دسترس نمی باشد، با وجود این درباره ی لنوو Miix 510 می‌توان گفت که این تبلت با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار در ماه اکتبر عرضه می گردد. این تبلت با ۱۵۰ دلار ارزانتر از Miix 700، می‌تواند یک رقیب جایگزین برای مایکروسافت سرفیس ۳ باشد. 

منبع خبر: theverge

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر