Desire 10 Pro می تواند گوشی جدید اچ تی سی باشد که در 20 سپتامبر انتشار می یابد.

Desire 10 Pro می تواند گوشی جدید اچ تی سی باشد که در 20 سپتامبر انتشار می یابد.

اچ تی سی حداقل یک برند جدید گوشی هوشمند را رسماً در 20 سپتامبر معرفی خواهد کرد. این کمپانی امروز یک تیزر ویدیویی پست کرد که در آن به طور مختصر یک گوشی قبلاً معرفی نشده را نمایش می دهد.

دستگاهی که در تیزر دیده می شود قطعاً شبیه به دیزایر 10 پرو به نظر می رسد، گوشی هوشمندی که اوایل این ماه در چند عرضه غیررسمی مشاهده کردیم.
بنابر شایعات اخیر، دیزایر 10 پرو مجهز به یک صفحه نمایش 5.1 اینچ با 1440 در 2560 پیکسل می باشد، و با پردازنده اسنپ دراگون 820 مدلQualcomm  طراحی شده است. بعلاوه این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، 4 گیگیابایت رم، و 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. برای راه اندازی آن احتمالاً اندروید 6 مارشمالو بکار رود، اما ما حدس می زنیم که اچ تی سی قبلاً تصمیم گرفته که گوشی را به اندروید 7 نوقا آپدیت کند.
در کنار دیزایر 10 پرو، اچ تی سی ممکن است دیزایر 10 لایف استایل (Desire 10 Lifestyle) را نیز در 20 سپتامبر معرفی کند. با انتظار اینکه دیزایر 10 لایف استایل یک گوشی هوشمند شیک و مقرون به صرفه باشد، احتمال آن می رود که به پردازنده اسنپ دراگون 4xx، و یک صفحه نمایش 5 اینچ 720 پیکسل مجهز باشد.
یک گوشی اچ تی سی جدید دیگری که به نظر می رسد به زودی از راه برسد، اچ تی سی One A9s است، هر چند این احتمال وجود دارد که این گوشی زودتر از دیزایر 10 پرو و دیزایر 10 لایف استایل ارائه شود. به طور دقیق تر، اچ تی سی باید One A9s را 1 سپتامبر، یعنی امروز، در ایفا 2016 به نمایش بگذارد. به محض اینکه جزئیات رسمی از گوشی های هوشمند آتی اچ تی سی از راه برسد، ما اینجا هستیم که در مورد آن ها به شما بگوئیم.

اچ تی سی دیزایر 10 پرو

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر