مشخصات Xperia C5 Ultra به بیرون درز کرد: حاشیه باریک و فلش LED برای دوربین جلو

مشخصات Xperia C5 Ultra به بیرون درز کرد: حاشیه باریک و فلش LED برای دوربین جلو

به تازگی اخباری به گوش رسیده است که سونی در حال کار بر روی فبلتی با صفحه نمایش 5.5 اینچی است که Lavender نامیده می شود و بعد از آن گفته شد این دستگاه Xperia C5 Ultra نام دارد که به عنوان جانشین Xperia C4 به بازار می آید.


حال کتابچه ی راهنمایی از این گوشی به بیرون درز کرده است. مشخصات این گوشی در این کتابچه به این صورت است. یک فلش LED برای دوربین جلو، دوربین 13 مگاپیکسلی پشت، صفحه نمایش حداقلی 5.5 اینچی با وضوح 1080 پیکسل، پردازنده ی هشت هسته ای و 64 بیتی MediTek و رم دو گیگابایتی. در هنگام عرضه این گوشی نیز، اندروید لولی پاپ بر روی آن قرار دارد.
با توجه به عکسهای گوشی در کتابچه ی راهنما، به نظر می رسد که گوشی دارای حاشیه نازکی باشد و دکمه ها نیز دارای فرورفتگی می باشند. از موجودیت و قیمت این گوشی خبری در دست نیست ولی حدس زده می شود که سونی در نمایشگاه IFA در شهریور، اطلاعاتی در مورد این گوشی بدهد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر