اینستاگرام به کاربرانش داستان پیشنهاد می‌دهد!

اینستاگرام به کاربرانش داستان پیشنهاد می‌دهد!

اینستاگرام برای مقابله با اپ‌های مشابه قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

ه نقل از مش ایبل، جنگ شبکه‌های اجتماعی به سختی ادامه دارد و جایزه اول آن برای فتح این جنگ؛ چشمان کاربران است.

اینستاگرام و اسنپ‌چت برای پیروز شدن در این رقابت نفس‌گیر؛ داستان و قصه‌ را دست‌مایه قرار داده‌اند.

این‌ها شامل پست‌های ساخته‌شده‌ای می‌شود که برای به اشتراک گذاری زندگی کسانی که در اینستاگرام فالو می‌کنید یا یکی از دوستان‌تان در اسنپ‌چت؛ در طول یک روز استفاده می‌شود.

اینستاگرام از این به‌بعد به کاربران داستان‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانند در تب Explore بخوانند. این پیشنهادات برپایه موضوعاتی است که کاربر به آن‌ها اهمیت می‌دهد یا افرادی که دنبال می‌کند.

اما اپ اسنپ‌چت فاقد این ویژگی است. تمام کاربران اینستاگرام به‌زودی قادر خواهند بود از این قابلیت و ویژگی استفاده کنند؛ ولی این اپ به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو اطلاعات جالبی را در خصوص تب Explore منتشر کرد.

گفته می‌شود از بین ۳۰۰ میلیون کاربر روزانه اینستاگرام؛ از هر سه نفر یک نفر در طول روز به تب Explore سر می‌زند. یعنی این‌که هر روز حدود ۱۰۰ میلیون نفر به این تب مراجعه می‌کنند.

بلیک بارنز؛ مدیر بخش مدیریت محصول اینستاگرام می‌گوید: خیلی از کاربران زمانی که به این اپ می‌آیند از Explore به‌عنوان ابزاری برای گشت‌زنی استفاده می‌کنند.

امکانات و ویژگی‌های جدید یکی از راه‌کارهای اینستاگرام برای جلوگیری از کوچ کاربران به اپلیکیشنی مانند اسنپ‌چت است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر