اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند ZUK Z1

اطلاعاتی جدید از گوشی هوشمند ZUK Z1

Zuk یک شرکت چینی گوشی هوشمند است که توسط لنوو و Qihoo 360 تاسیس شده است. این شرکت تمایل دارد که گوشی هوشمندی با سیستم عامل اختصاصی خود یعنی Cyanogen را عرضه کند. این گوشی Zuk Z1 نام دارد. به تازگی شرکت اطلاعاتی را در مورد این گوشی منتشر کرده است.


با توجه به آنچه که مدیرعامل شرکت Zuk منتشر کرده  این گوشی دارای درگاه USB3.0 از نوع C ، یک اسپیکر و یک میکروفون در پایین دستگاه است. دکمه Home دارای یک اسکنر اثرانگشت، صفحه ی 5.5 اینچی 1080 پیکسلی، رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از دیگر مشخصات گوشی می باشد.
Z1 با مجموعه تراشه Snapdragon 808 یا Snapdragon 810 به قدرت می رسد. اندروید لولی پاپ 5.1 به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه نصب شده ولی می توان سیستم عامل Cyanogen را هم روی گوشی نصب کرد. ZUK Z1 در 20 مرداد عرضه خواهد شد.

Zukp

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر