Micromax Canvas Xpress 2 E313 با پردازنده هشت هسته ای و دوربین 13 مگاپیکسلی

Micromax Canvas Xpress 2 E313 با پردازنده هشت هسته ای و دوربین 13 مگاپیکسلی

مایکرومکس یک سازنده ی گوشی هوشمند هندی پر محصول است که فرصت عرضه ی یک گوشی در هر دو ماه را از دست نمی دهد. این شرکت در این هفته، گوشی Canvas Xpress 2 E313 را که به صورت اختصاصی در Flipkart به فروش رسیده، عرضه کرده است.


این گوشی دارای یک صفحه نمایش پنج اینچی HD با وضوح تصویر 1280×720، پردازنده 14 گیگاهرتزی هشت هسته ای MediaTek MT6592M و کارت گرافیکی Mali 450، رم یک گیگابایتی و حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی است.
این گوشی در رده ی متوسط قرار می گیرد ولی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش LED و یک دوربین 2 مگاپیکسلی جلو، از مزیت های این دوربین به شمار می رود.
سیستم عامل این گوشی، اندروید کیت کت 4.4 است که قابلیت ارتقا به اندروید لولی پاپ 5 را نیز دارد.
مانند اکثر گوشی های تولید شده در این کشور، این گوشی نیز دو سیم کارته می باشد و مجهز به یک باتری 2500 میلی آمپری است.
مایکرومکس گوشی جدید خود را با رنگ مشکلی و طراحی تر و تمیز طلایی به قیمت 93 دلار عرضه کرده است. افرادی که این گوشی را تهیه می کنند؛ می توانند به مدت دوماه و در هر ماه 500 مگابایت از شبکه ی  3G بهره مند شوند. فروش از 13 مرداد آغاز می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر