آلکاتل SHINE LITE ، یک گوشی پرچم دار زیبا با قیمتی کمتر از 200 دلار !

آلکاتل SHINE LITE ، یک گوشی پرچم دار زیبا با قیمتی کمتر از 200 دلار !

آلکاتل نتوانسته است که برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدیدش ، از خیر نمایشگاه IFA 2016 برلین بگذرد . این سازنده هفته قبل اعلام کرده بود که می خواهد امروز در نمایشگاه برلین از چند محصول جدید رونمایی کند .

کنفرانس مطبوعاتی این سازنده چند ساعت دیگر شروع می شود اما ظاهرا قرار بوده است که شاین لایت زودتر از دیگر محصولات این برند در معرض عموم قرار بگیرد . 

شاین لایت از این امر حکایت می کند که آلکاتل در هنگام ساخت این گوشی هوشمند به ظاهر آن توجه خاصی داشته است . این سازنده به خود افتخار می کند که توانسته یک محصول را با یک طراحی بسیار خوب و قیمت ارزان در اختیار کاربران بگذارد .

 در ساخت این گوشی هوشمند از یک بدنه فلزی – شیشه ای استفاده شده به این نحو که در قسمت های جانبی از فلز و در قسمت های جلویی و پشتی از پوشش های شیشه ای 2.5D استفاده گردیده است . از دیگر مشخصات این محصول می توان به نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی HD ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش دو مرحله ای ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد .

گوشی جدید آلکاتل ویژگی های خوبی دارد اما آنچه که این محصول را نسبت به محصولات رقبای دیگر متمایز می کند ، قیمت رقابتی آن می باشد ؛ آلکاتل اعلام کرده که در نظر دارد این گوشی هوشمند را از همین ماه در رنگ های سفید ، طلایی و مشکی با قیمت 220.43 دلار در اروپا ، آسیا و آمریکا وارد بازار کند . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر