ZTE از Axon 7 mini هم رونمایی کرد !

ZTE از Axon 7 mini هم رونمایی کرد !

دستگاهی مجهز به یک پردازشگر خوب و قابلیت های صوتی عالی !

گوشی ZTE آکسون 7 دستگاهی است که می تواند مشخصات و ویژگی های یک گوشی پرچم دار را با یک برچسب قیمت ارزان در اختیار کاربران بگذارد و حال دستگاهی که سازنده چینی با نام آکسون 7 مینی اخیرا در معرض عموم قرار داده است ، بردار کوچک این گوشی پرچم دار محسوب می شود .

اطلاق صفت " مینی " به چنین محصولی کمی غیر عادی می باشد زیرا گوشی هوشمندی که به یک نمایشگر 5.2 اینچی و اسپیکرهای استریو جانبی مجهز شده است ، نمی تواند چنین لقبی را با خود یدک بکشد با وجود این در مقایسه با آکسون 7 که اندازه بسیار بزرگی دارد ، می توان گفت که این دستگاه یک گوشی کامپکت محسوب می شود .

آکسون 7 مینی به اسپیکرهای استریو فوق العاده دالبی آتموس مجیک ( Dolby Atmos magic ) و یک تراشه اختصاصی که به منظور پشتیبانی کردن این اسپیکرها در نظر گرفته شده است ، مجهز می باشد . این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080 پیکسلی AMOLED مجهز به تراکم تصویر 424ppi ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی f/1.9 ، دوربین سلفی با قابلیت های مشابه ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 617 ، رم 3 و 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 و 64 گیگابایتی بهره می برد . 

آکسون 7 مینی یک گوشی دو سیم کارته هيبريدی می باشد به این معنی که کاربران باید کارت حافظه خود را در جای سیم کارت دوم قرار دهند و بین داشتن سیم کارت دوم و یا ارتقاء دادن ظرفیت حافظه دستگاه تنها یک آپشن را انتخاب نمایند .

سازنده چینی اعلام کرده است که می خواهد از ماه سپتامبر ( 11 شهریور تا 9 مهر ) گوشی آکسون 7 مینی را با یک برچسب قیمت 332.31 دلاری در کشورهای آلمان ، اسپانیا ، لهستان و روسیه عرضه کند . این دستگاه در کشورهای آمریکا ، هند ، ژاپن ، استرالیا و عربستان سعودی هم به فروش می رسد اما هنوز مشخص نیست که چه قیمتی برای آن در این بازارها در نظر گرفته شده است . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر