موس بی صدای لاجیتک (Logitech)

موس بی صدای لاجیتک (Logitech)

ظهور صفحه کلید های کلیکی مکانیکی یاد آور انتخاب لوازم جانبی است که تاثیر به سزایی بر مردم اطراف ما دارد.
اگر به دنبال راهی هستید که به طور کامل میان همکاران خود ناشناس باقی بمانید، لاجیتک (Logitech) موس جدید خود را در کنفرانس IFA به ما پیشنهاد می کند، که کاملا نقطه ی مقابل صفحه کلید ها و موس های مکانیکی است.

موس های M330 Silent Plus و M220 Silent لاجیتک (Logitech):
این شرکت دو موس M220 Silent و M330 Silent Plus را به صورت مهندسی طراحی کرده است، به صورتی که برای انتخاب کردن به همان حالت قبل باید از کلیک کردن استفاده کنید با این تفاوت که صدای ناشی از آن تا 90 درصد کاهش یافته است. این ویژگی افزوده شده بیش از شما لطفی برای اطرافیان شما محسوب می شود، اما چه کسی دوست ندارد کمی سکوت و آرامش را برای محیط کار به ارمغان آورد؟!
در واقع موس های جدید لاجیتک (Logitech) به قدری آرام هستند که از جامعه ی Noise Abatement انگلستان (گروهی که برای بهبود چشم انداز های شنیداری تلاش می کند) برچسب علامت گذاری ساکت و آرام را گرفته اند.
جدا از مسئله ی صدا، هر دو موس M220 Silent و M330 Silent Plus از طریق اتصال بدون سیم به هر نوع ویندوزی، مک، ویندوز کروم یا هر لینوکس مبتنی بر سیستمی توسط یک دریافت کننده ی یو اس بی متصل می شوند. موس M220 Silent برای کار با هر دو دست طراحی شده است در حالی که M330 Silent Plus با ساختاری نرم، لاستیکی و غیر لغزنده که در اطراف دو منحنی کشیده شده است، برای راست دست ها طراحی شده است.
در حال حاضر M220 Silent با قیمت 24.99 دلار و M330 Silent Plus با قیمت 29.99 دلار در دسترس می باشند.
مسابقات سه گانه ی لاجیتک (Logitech):
این هفته در نمایشگاه IFA، لاجیتک (Logitech) موس جدید M720 را نیز معرفی کرد. نام آن متناسب با قابلیت تطبیق پذیری بیشتر آن است. موس M720 می تواند به طور همزمان به سه دستگاه متصل شود. به این ترتیب شما می تواند به صورت متوالی بین لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و یا تبلت خود موس را به کار ببرید.
بسیاری از موس ها به شما این امکان را می دهند که نوع اتصال (یو اس بی یا بلوتوث) را انتخاب کنید. این گزینه باعث می شود بتوانید انتخابی با توجه به نیاز های روزانه خود داشته باشید. اما موس M720 هر دو نوع گزینه را دارد. حتی قابلیتی بهتر نیز آن را متمایز می کند؛ می توانید شش دستگاه جانبی لاجیتک (Logitech) را در منزل به طور همزمان به آن متصل کنید. به بیان دیگر، می توانید یک دانگل موس یا صفحه کلید برای وسایل خانه ی خود داشته باشید.
موس M720 Triathlon در حال حاضر با قیمت 69.99 دلار در دسترس می باشد.

 

منبع خبر: faceit

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

alik222

یک‌شنبه, 14 شهریور 1395

همچین نوشتید بی صدا انگار موس های ما صدا تراکتور میده

پاسخ

ثبت نظر