شرکت تام تام از اولین ردیاب تناسب اندام با قابلیت اندازه گیری چربی بدن معرفی کرد!

شرکت تام تام از اولین ردیاب تناسب اندام با قابلیت اندازه گیری چربی بدن معرفی کرد!

شرکتی موسوم به تام تام از اولین ردیاب تناسب اندام خود با قابلیت اندازه گیری چربی بدن در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد.

به گزارش ایستگاه آی تی، این ردیاب سلامت از نمایشگر لمسی و باتری با طول عمر ۵ روز بهره گرفته که قادر خواهد قدم‌ها، مسافت، کالری‌های مصرفی، خواب و ضربان قلب کاربر را بررسی کند. این ردیاب جدید در با گواهی IPX7 مقاوم در برابر آب بوده و هنگام اتصال به دستگاه های اندروید یا آیفون، اعلانیه های دریافتی کاربر را به او نمایش دهد.

دسبند جدید شرکت تام تام در ظاهر مشابه سایر ردیاب سلامت موجود در بازار است ولی دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد. این دستبند قادر است ترکیبات بدن (Body Composition) یعنی مواردی همچون چربی بدن و حجم ماهیچه‌ها را ارزیابی کند.

این دستبند برای محاسبه ترکیبات بدنی از فناوری مقاومت بیوالکتریک استفاده می‌کنند. اما محاسبات ترکیبات بدنی این دستبند به طور کاملاً خودکار نبوده و کل این فرآیند کمی وقت گیر است. شما باید انگشت خود را روی سنسور کوچکی که زیر نمایشگر تعبیه شده است، قرار دهید. یک سنسور دیگر نیز در بخش پشتی این دسبتند به مچ دست شما متصل شده است. به این ترتیب پس از چند ثانیه اطلاعات مختلف مربوط به چربی بدن و حجم ماهیچه ها روی نمایشگر این ردیاب نمایش داده می‌شود.

دستبند هوشمند TomTom Touch از ۸ سپتامبر در رنگ‌های آبی، قرمز و بنفش به قیمت ۱۳۰ دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر