عجیب‌ترین فناوری‌های نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶

عجیب‌ترین فناوری‌های نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶

از روبات یک‌چشمی تا ماسک‌های ترسناک علمی-تخیلی!

 

ما در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ چیزهایی را دیده‌ایم که مردم عادی باور نخواهند کرد. در ایفا انبوهی از فنّاوری‌های خوب، بد، زشت و کاملاً عجیب‌وغریب وجود دارند که برخی از این‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


ایسر  Pawbo+
آیا شما حیوانات خانگی را دوست دارید؟ آیا فکر می‌کنید که آن‌ها نیاز به توجه شخصی دارند؟ آیا می‌ترسید حیوان خانگی‌تان تنهایی از دست برود؟ پس از ایسر Pawbo+  استفاده کنید.

 Pawbo+ دوربینی متصل به وب است که با آن می‌توانید از راه دور با حیوان خانگی‌تان ارتباط برقرار کنید و از طریق میکروفن این گجت با حیوانتان صحبت کنید.


دوربین ایسر Pawbo+  از حیوانتان عکس می‌گیرد و شما می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین در ایسر  Pawbo+ لیزری خودکار تعبیه‌شده است. این لیزر تصویری که از حیوان گرفته‌شده را به ثبت می‌رساند.


اسکن کامل بدن با XYZprinting
اسکنر XYZprinting سه‌بعدی و دستی است. با حرکت دادن این دستگاه به دور هر شیء می‌توان تصویری سه‌بعدی از آن را در رایانه دید و می‌توان این تصویر را از طریق پرینترهای سه‌بعدی در سایز‌های مختلف ایجاد کرد.

در ایفا 2016 اسکنری از کمپانی XYZprinting رونمایی شد که کل بدن را اسکن می‌کرد و مدل پلاستیکی سه‌بعدی آن را ایجاد می‌کرد.


واقعیت مجازی در جعبه: آلکاتل  IDOL 4S
جعبه آلکاتل  IDOL 4S از عینک VR گوگل دو برابر جذاب‌تر است.


Tipron
آیا به روبات‌ها، ترانسفورمرها، اینترنت و پروژکتورها علاقه دارید؟ ما پروژکتوری در ترانسفورمرتان در اینترنت‌ ربات‌هایتان قرار داده‌ایم! این ربات تیپ رون(Tipron) نام دارد.

ریموت SPIN
سازندگان ریموتSPIN  ساده‌ترین و شیک‌ترین ریموت را ساخته‌اند. این ریموت لامپ‌های هوشمند و بلندگوها را کنترل می‌کند.


شوی نمایشی لامپ ال‌جی
یکی از بهترین اتاق‌های نمایشگاه IFA اتاق لامپ‌های ال‌جی است که در بالای سرتان قرار دارند. 


لباس‌خواب Philips Respironics
این دستگاه دارای دو ماسک برای بینی و بالش هست که بیماران با آن‌ها به‌راحتی می‌خوابند. 

منبع خبر: techradar

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی

فاطمه بهزادی کارشناس ارشد نرم افزار هست. تحقیق و مطالعه ی تکنولوژی های جدید رو دوست داره. اوقات فراغتش رو با ماهیگیری،کوهنوردی و دوچرخه سواری می گذرونه. ایمیل ارتباطی: fbehzadi0@gmail.com


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر