اولین کنفرانس بازاریابی و فروش در جنوب کشور همزمان با تولد 17 سالگی شهر فافا برگزار شد .
اولین کنفرانس بازاریابی و فروش در جنوب کشور همزمان با تولد 17 سالگی شهر فافا در روز جمعه 12 شهریور ماه با حضور بالغ بر 200 نفر از همكاران جنوب كشور، حضور محترم رياست سازمان نظام صنفي امور رايانه استان، معاونت تجاري شركت مخابرات استان فارس، جمعي از كاركنان محترم اين شركت و اصحاب رسانه در سالن همايش هاي مخابرات برگزار شد .این کنفرانس افتخار میزبانی از دکتر کامران صحت ،مدرس و مشاور برندینگ نیز داشت .این مراسم با تقدیر و تشکر از عاملین فروش شهر کامپیوتری فافا همراه بود.
در همان ابتدای مجلس مدیر فروش شهر کامپیوتری فافا جناب آقای حمیدرضا تمیس ضمن تشکر از تمام حضار شرکت کننده در مجلس و قدردانی از زحمات کارکنان شهر فافا و خیر مقدم به دکتر کامران صحت سخنان خود را این گونه آغاز نمودند:
"ما کارکنان شهر فافا به خود می بالیم که به حضور شما حضار و در کنار شما در مسیری گام برداریم که هدف همه ما است" شعار این مجموعه :"شهر فافا می خواهد در کنار شما و با حمایت شما سروران حاضر در عرصه تکنولوژی بهترین باشد" است. این مرکز هم چنین می تواند در عرصه ای که قدم برداشته پیشرفت کند اگر دوستان با مراجعه به سایت شهر فافا و بیان انتقادات و پیشنهادات خود ما را در این زمینه همراهی کنند .ایشان هم چنین سخنان خود را این گونه ادامه دادند که : در عصر جدید با پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی ما نباید از دنیای علم و تکنولوژی عقب بمانیم و باید در راستا و پا به پای رشد تکنولوژی پیش رویم.هم چنین هم زمان با رشد و توسعه شبکه در جهان ما نیز باید تمام توانایی خود را در همگام شدن با این عرصه به کار بگیریم.
در این کنفرانس شهر فافا میزبان سخنان مدیر مسئول شرکت D-link در استان فارس ،آقای سید محمد مهدی مهاجر زاده و هم چنین مدیر فروش بخش شهرستان های شرکت ASUS ،آقای دانیال صدیقی بود .
در این کنفرانس همه همکاران شهر کامپیوتری فافا جمع شدند تا با ارائه مطالب و راهکار های مفید دریچه ای نو به عرصه فروش و توسعه ایجاد گردد.
دکتر کامران صحت دکترای DBA گرایش بازاریابی از لندن ،مدرس و مشاور برند های داخلی مهمان این کنفرانس بودند که نکاتی در زمینه فروش و توسعه بازاریابی بیان نمودند که از گزیده آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1.مشکل اساسی در زمینه فروش این است که متأسفانه دنیا عوض شد و ما عوض نشدیم.
2.اصلی ترین مشکل فروشندگان خودشان هستند نه رکود و کمبود تقاضا در بازار فروش
3.هرچه قوانین در جذب مشتری سخت تر باشد در حفظ مشتری راحت تر هستیم.
4.مهم ترین مسأله در زمینه فروش ،مسأله منابع انسانی است
5. امروزه با تبلیغات به جایی نمیتوان رسید بهترین راه مأثر تبلیغ پارتیزابی به معنی طراحی متفاوت و رسانه جذاب است.
6.فروشنده باید متخصص در شنیدن کلمه "نه "باشد.
7. مشکلی که فروشنده ها با آن مواجه هستند کمبود اعتماد به نفس است.
8.در زمینه فروش و توسعه دیگر تبلیغ جواب گو نیست بلکه فعلا ارتباطات PR توانمند است.
9. فروشنده ها باید مدام به دنبال آنالیز مشتری باشند.
مدير عامل شركت شهر فافا در اين مراسم با ابراز رضايت از عملكرد شركت در سال گذشته، يكي از دلايل موفقيت مجموعه خود را وجود همكاران و مشتريان خوب و وفادار دانست.غلامرضا تميس در خلال سخنراني خود متذكر شد: در شرايط امروز كه دولت با مشكلات اعتباري دست به گريبان است و امكان ايجاد اشتغال در سطح گسترده براي دولت وجود ندارد، اين سرمايه گذاران بخش خصوصي هستند كه مي توانند با راه اندازي فعاليت هاي اقتصادي مختلف، زمينه اشتغال جوانان را فراهم كنند. وي تعداد اشتغال مستقیم ایجاد شده در شهر فافا را 45 نفر دانست و گفت: تعداد بسیاری هم به طور غیر مستقیم از طریق فعالیت های این مجموعه مشغول فعالیت هستند. علاوه بر این، در طول سال نیز جوانان بسیاری با عنوان کارآموز، آموزش ها و مهارت های لازم را در حوزه کامپیوتر و همچنین بازاریابی فرا می گیرند و خود به طور مستقل فعالیتی را آغاز می کنند و زمینه اشتغال تعداد دیگری را نیز فراهم می کنند.
غلامرضا تميس كه در اين مراسم لوح تقديري از طرف مدير كل محترم ارتباطات و فناوري اطلاعات استان فارس را از دبير محترم سازمان نظام صنفي امور رايانه استان سركار خانم مهندس وثوق دريافت كردند، با اشاره به سرعت پيشرفت جهان در حوزه تكنولوزي، ارتباطات و اطلاعات، هدف اصلي مجموعه را آشنا سازي مردم با اين پيشرفت ها و ارائه سخت افزار هاي لازم جهت بهرمندي از آنها بيان داشت. در حاشيه اين كنفرانس، نمايشگاهي با حضور فعالين قدرتمند حوزه فناوري شركت هاي ASUS ,MSI و Dlink برگزار شد كه مورد استقبال مدعوين اين كنفرانس قرار گرفت.
در اين مراسم ضمن رونمايي از دو گواهينامه ISO 9001 و ISO 10002، از 10 همكار شهر فافا در سالهاي گذشته نيز با اهداء هدايايي تجلیل شد.
ثبت نظر