هواوی P9 شما را بین انتخاب قرمز و آبی سردرگم می کند !

هواوی P9 شما را بین انتخاب قرمز و آبی سردرگم می کند !

گاهی می توان حدس زد که بین جنگ آبی ها و قرمزها باید جانب کدام طرف را حفظ کنیم اما همیشه انتخاب کردن به این سادگی نیست ؛ این بار هواوی ، سازنده بزرگ چینی ، با عرضه گوشی P9 در دو رنگ قرمز و آبی جدید ، این انتخاب را کمی برای کاربران دشوار کرده است .

این دو محصول جدید هیچ تفاوتی با مدل اندروید اصلی خود ندارند مگر در زمینه رنگ ، به این نحو که یکی با رنگ قرمز شرابی تند تزیین شده است و دیگری با رنگ آبی آسمانی کم رنگ !

P9 آبی یک گوشی کاملا ساده و زیبا به نظر می رسد ، درست مانند مدل اصلی مجهز به بدنه آلومینیومی که با یک رنگ آبی یخی پوشانده شده باشد اما P9 قرمز از سادگی به دور است زیرا این گونه به نظر می رسد که سازنده چینی آن را با یک سایه قرمز لاکی کاملا اشباع کرده به نحوی که تیرگی در آن موج می زند ؛ اگرچه که این ترکیب قرمز رنگ واقعا زیبا از کار در آمده است !

می توان گفت که تنها فاکتوری که قدرت انتخاب را از یک کاربر در چنین مواقعی سلب می کند ، طراحی خوب یک محصول می باشد ؛ این طراحی و حسن انتخاب سازنده در زمینه رنگ دور شاسی پاور گوشی ها نیز ، که همیشه با یک سایه برجسته تزیین می شود ، به چشم می خورد ؛ ترفندی که همیشه متفاوت جلوه کردن محصولات هواوی را به دنبال داشته است !

هواوی P9 در یک نگاه !

سازنده چینی هنوز لیست دقیقی از نام کشورهایی که می خواهد مدل های جدید P9 را به آن ها صادر کند ، منتشر نکرده است اما اطمینان داده که دو مدل جدید را نیز با قیمت مدل اولیه P9 وارد بازار می کند . 

هواوی مدل P9 را سال پیش وارد بازار کرد ؛ بررسی هایی که از این محصول در آن موقع به عمل آمد ، نشان دادند که سازنده چینی موفق به خلق یک محصول با طراحی خوب ، دوربین حرفه ای ، کارایی قدرتمند و فناوری مطلوب شده است . 

این گوشی هوشمند نقطه ضعف های خود را نیز دارد به طور مثال باتری آن راندمان چندان بالایی ندارد و سیستم عامل شبه اندروید هواوی نیز به گونه ای نتوانسته در این مدل نظر مثبت همه کاربران را به خود جلب کند با وجود این P9 هنوز هم می تواند به عنوان یک محصول بسیار خوب در بازار حضور داشته باشد ؛ مخصوصا با کمک رنگ های جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده است .

منبع خبر: theverge

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر