گلکسی نوت 7 چینی را بخرید ؛ ایمن تر است !!

گلکسی نوت 7 چینی را بخرید ؛ ایمن تر است !!

سازنده بزرگ کره ای فروش و عرضه گلکسی نوت 7 را تقریبا در تمامی نقاط جهان متوقف کرده و به دلیل خطر احتراق باتری این محصول برای جمع آوری همه گوشی های عرضه شده از این مدل ، یک طرح فراخوان را آغاز کرده است .

البته کاربران می توانند مدل چینی مجهز به رم 4 گیگابایتی این گوشی هوشمند را هنوز از بازار با خیال راحت خریداری کنند زیرا سامسونگ اعلام کرده است که این مدل از یک باتری ایمن بهره می برد .

طبق گزارش های منتشر شده ، باتری مدلی از گوشی گلکسی نوت 7 که برای فروش در بازار چین ساخته شده است ، مشکل احتراق ناگهانی باتری سایر مدل های این محصول را ندارد زیرا این باتری ها توسط یک شرکت تامین کننده دیگر ساخته می شوند که هم اکنون توسط سامسونگ تایید شده است . سازنده کره ای در این مورد مطلبی را در فضای مجازی منتشر کرده که ترجمه آن به شرح زیر می باشد :

" شرکت سامسونگ الکترونیک رسما اعلام می کند که به منظور تسهیل استفاده از گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 و محافظت از کاربران اقدام به جایگزین سازی باتری این گوشی هوشمند با یک نوع باتری ایمن تر کرده است . 

یکی از خطوط تولید گوشی گلکسی نوت 7 کار خود را از تاریخ یکم ماه سپتامبر ( 11 شهریور ) شروع کرده است . باتری های عرضه شده برای گوشی های ساخته شده توسط این خط تولید ، که مدل گلکسی نوت 7 مخصوص بازار کشور چین را تولید می کند ، مشکلات باتری های مدل های عرضه شده در سایر کشورها را ندارد ، از این رو کاربران چینی می توانند با خیال راحت نسبت به خرید این مدل از گوشی گلکسی نوت 7 اقدام کنند . 

سامسونگ الکترونیک همچنان علاقه مردمان کشور چین به خود را سرلوحه کار خود قرار می دهد تا محصولاتی بهتر و با کیفیت تر را تولید کند . "

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر