معرفی نسل جدید لپ تاپ Blade Stealth

معرفی نسل جدید لپ تاپ Blade Stealth

شرکت Razer به تازگی در رویداد PAX از نسل جدید لپ تاپ Blade Stealth با رم بیشتر، ظرفیت های مختلف ذخیره سازی، و باتری بسیار قوی تری معرفی کرد.

لپ تاپ های جدید ریزر در ظاهر تفاوتی با نسخه قبلی آن نداشته و تنها در مشخصات سخت افزاری تغییراتی به وجود آمده است. این محصول جدید از پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7-7500u استفاده می کند، که گرافیک مجتمع اینتل HD 620 را در خود دارد، و شارژدهی باتری آن به ۹ ساعت می رسد.

لپ‌تاپ Blade Stealth امسال که مدل پایه آن با قیمت ۹۹۹ دلاری به بازار عرضه خواهد شد از نمایشگری لمسی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره برده و دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD است.

اما کاربران قادر خواهند بود که مقدار حافظه رم را تا ۱۶ گیگابایت و مقدار حافظه داخلی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند. در طرف دیگر، نسخه پیشرفته این لپ تاپ از نمایشگری با رزولوشن ۴K، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD بوده و به قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

این مدل نیز از هم‌اکنون با قیمت پایه ۱۷۹۹ دلاری قابل سفارش بوده، با این حال کاربران قادر خواهند بود بسته به نیاز خود آپشن نمایشگر لمسی را هم انتخاب کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر