معرفی گوشی‌های جدید گوگل در 13 مهر

معرفی گوشی‌های جدید گوگل در 13 مهر

به احتمال زیادی گوگل اواسط مهرماه کنفرانس خبری برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدش برگزار خواهد کرد که در کنار آنها از چند محصول سخت‌افزاری دیگر نیز رونمایی می‌کند.

گوگل قصد دارد 13 مهر ماه رویدادی بزرگ برای معرفی محصولات سخت‌افزاری جدیدش برپا کند. یکی از مهم‌ترین محصولاتی، که به احتمال زیاد، در این کنفرانس معرفی خواهند شد گوشی‌های جدید گوگل است که نام Pixel و Pixel XL برایشان انتخاب شده است.

علاوه بر گوشی‌های جدید گوگل شاهد رونمایی از نمونه نهایی Google Home و Daydream VR نیز خواهیم بود که چند ماه پیش در Google I/O توضیحاتی در مورد آنها شنیدیم. Chromecast یکی از محصولات موفق گوگل است که در کنفرانس پیش رو از مدل 4K آن پرده برداشته خواهد شد.

در ماه‌های گذشته امیدهای فراوانی وجود داشت که گوگل گوشی‌های 2016 خود را هم‌زمان با نسخه نهایی اندروید 7 معرفی کند اما چنین نشد. همچنین به نظر می‌رسد دیگر قرار نیست شاهد استفاده از نام Nexus برای این گوشی‌ها باشیم.

بنابراین طرفداران برند نکسوس (پیکسل) باید تنها 1 ماه دیگر برای دیدن گوشی‌های محبوبشان صبر کنند، گوشی‌هایی که شاید آغازگر راهی تازه در دنیای اندروید باشند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر