ابزار پیشنهادی مایکروسافت برای پنهان سازی یا بلاک به روزرسانی های ناخواسته windows 10

ابزار پیشنهادی مایکروسافت برای پنهان سازی یا بلاک به روزرسانی های ناخواسته windows 10

یکی از تصمیمات بحث برانگیز مایکروسافت در طراحی ویندوز 10، تغییر اساسی در روش به روزرسانی ویندوز است. ویندوز 10 به خودی خود هیچ راهی برای بلاک کردن به روز رسانی های امنیتی و ویژگی های جدید در اختیار کاربر قرار نمی دهد.


هفته ی گذشته بسیاری از آزمون کنندگان ویندوز 10 مشکلاتی را در کامپیوترهای خود داشته اند که نتیجه به روز رسانی درایور Nvidia بوده است. در پی بروز این مسائل، مایکروسافت بسته ی رفع کننده ی عیوب با نام KB3073930 منتشر کرد که با استفاده از آن می توان به روزرسانی های ویندوز و درایورها را پنهان یا بلاک کرد.
نسخه نهایی این بسته در هشت مرداد، منتشر می شود و آغاز به کار می کند که می توان آن را دانلود و اجرا کرد. در اینجا قسمتی از این برنامه نشان داده شده است. اگر فکر می کنید که به روزرسانی ویندوز یا درایور مشکلاتی را برای شما ایجاد کرده است، می توانید به روزرسانی معیوب را یا درایور خراب را حذف کنید. سپس ورودی خاص را از لیست انتخاب کنید.

win1

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر