جزییات بیشتری در مورد گوشی M3 Max مزیو !

جزییات بیشتری در مورد گوشی M3 Max مزیو !

توان یک باتری 5000mAh در یک بدنه ظریف تر !

چند روز پیش تصاویری از گوشی جدید مزیو M3 Max در فضای مجازی منتشر شد ؛ دستگاهی مجهز به یک نمایشگر بزرگ شش اینچی که قرار است در روز پنجم ماه سپتامبر ( 15 فروردین ) مورد رونمایی قرار بگیرد . سازنده چینی امروز هم تصاویری از این گوشی هوشمند را در اختیار منابع خبری گذاشت تا چهره آن را برای کاربران آشناتر سازد .

تصاویری که امروز از این گوشی هوشمند منتشر شد کیفیت بسیار بالایی ندارند اما نشان می دهند که هرآنچه در گذشته در مورد این محصول از نظر طراحی بدنه گفته شده ، صحت داشته است . در یکی از این تصاویر نشان داده شده که M3 Max برای مدت 9 ساعت فعال بوده و باتری آن هنوز هم مقدار زیادی شارژ دارد ؛ با توجه به این تصویر می توان گفت که مزیو محصول جدیدش را به یک باتری بسیار قدرتمند مجهز کرده است . هنوز با اطمینان نمی توان در مورد باتری این گوشی هوشمند حرفی زد اما با در نظر گرفتن گوشی های قبلی ساخته شده توسط این سازنده می توان انتظار داشت که در این مدل هم از یک منبع تغذیه 5000mAh استفاده شده باشد . 

در مورد سایر ویژگی های این گوشی هوشمند نیز ابهاماتی وجود دارد اما می توان احتمال داد که سازنده چینی در ساخت گوشی جدیدش از یک پردازشگر مدیاتک هلیو P10 ، رم 4 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی ، فلش دو مرحله ای ( برای دوربین اصلی ) ، اسکنر اثر انگشت ( در دکمه خانه ) ، سیستم عامل اندروید مارشمالو و نرم افزار کمکی Flyme UI استفاده کرده باشد ؛ این جزییات را نیز نمی توان با اطمینان تایید کرد و از این رو باید صبر کرد و دید که مزیو فردا چه محصولی را در معرض عموم قرار می دهد .

 سازنده چینی در نظر دارد مدل 32 گیگابایتی گوشی جدید خود را با قیمت 269 دلار و مدل 64 گیگابایتی را با قیمت 299 دلار وارد بازار کند که البته وارد کرد این محصول به یک کشور دیگر مطمئنا افزایش قیمت آن را نیز به دنبال دارد . مدل 64 گیگابایتی مزیو M3 Max به یک قلم لمسی نیز مجهز می باشد !

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر